Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:33:11 GMT

۹۳ درصد اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۹۴۶

۹۳ درصد اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با اشاره به اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون براساس تعهد تکلیفی استان تهران در رابطه با اجرای این قانون ۷۲ هزار هکتار از اراضی استان تهران تعیین تکلیف شدند. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، حسن ردائی امروز در حاشیه جلسه بررسی و رفع موانع موجود جهت پیشبرد طرح رفع تداخلات ناشی ازاجرای قوانین و مقررات موازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه به منظور ایجاد تعامل و وحدت رویه بیشتر میان اعضاء کارگروه رفع تداخلات و مروری بر شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های ابلاغی برگزار شده است که ضمن رسیدگی به مشکلات و مسائل مربوط به برخی پلاک‌ها قرار شد طبق جدول زمان‌بندی و در بازه زمانی مشخص شهرستان‌های مربوطه نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای قانون رفع تداخلات اراضی بیان کرد: این قانون با هدف حل و فصل مشکلات احتمالی در تعیین تکلیف پرونده‌ها در کمیسیون‌های ماده واحده و شعبات ویژه، اصلاح و سنددار کردن اراضی کشاورزی و منابع طبیعی، ارتقاء سطح نظارت، هماهنگی و بهره‌وری و تسهیل در اجرای قانون کاداستر به مرحله اجرا درآمده است.

67 درصد طرح‌های آبخیزداری اصفهان با رویکرد حفاظت از منابع طبیعی اجرا شد25 میلیارد تومان برای صیانت از منابع طبیعی کهگیلویه بویراحمد اختصاص یافتبوشهر| 41 هکتار از اراضی منابع طبیعی دشتی رفع تصرف شد

معاون حفاظت و امور اراضی  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ادامه داد: در راستای اجرای ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر که بر رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی تأکید دارد، از ابتدای سال جاری تاکنون براساس تعهد تکلیفی استان تهران در رابطه با اجرای این قانون از 77 هزار هکتار 72 هزار هکتار و به عبارتی 93 درصد تعهد تکلیف شده‌اند.

انتهای پیام/

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستا حفاظت از منابع ملی و حفظ حقوق بیت المال اجرای دو مورد تبصره ذیل ماده ۵۵ ق ح ب در منطقه سوادرودبار (لاکوم) به مساحت ۴ هزار متر مربع توسط مامورین سرجنگلبانی کارمزد و نیرو‌های حفاظتی ولوپی مورد آزادسازی قرار گرفته و عرصه بازگشت به انفال گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان