Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به وضعیت نامعلوم پروژه پتروشیمی گلستان، گفت: ۹۰ هزار نفر داغدار موضوع پتروشیمی در استان گلستان هستند و بخشی از خواسته‌های مردم توسط دولت دوازدهم انجام نشده است. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی،  صبح امروز در جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور در استانداری گلستان اظهارداشت: مسیر ریلی گرگان گنبدکاووس شاهرود به اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون یورو نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: با اجرای مسیر ریلی گرگان گنبدکاووس و شاهرود که این خط ریلی را به مسیر ریلی کشور متصل می کند ،مسافت این مسیر  را 800 کیلومتر کمتر می‌کند، بلاتکلیف مانده است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود با توجه به اعتبار مورد نیاز بالای آن این مسیر دوباره کارشناسی شود تا شاید مشکل وعده شما نیز حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان درباره پتروشیمی گلستان بیان داشت: 90 هزار نفر داغدار موضوع پتروشیمی در استان گلستان هستند و بخشی از خواسته‌های مردم توسط دولت دوازدهم انجام نشده است.

تکمیل طرح پتروشیمی گلستان به 4 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داردطلسم 12 ساله پتروشیمی گلستان؛ 100 هزار سهامدار منتظر تصمیم وزارت نفتپرونده پتروشیمی گلستان روی میز رئیس‌جمهور؛ تیم اقتصادی وزارت کشور پیگیر اجرای پروژه
وی ادامه داد: مردم استان گلستان در زمینه پتروشیمی و موسسات مالی اعتباری مشکل دارند و نیاز است دولت در این مباحث که مشکل مردم است، ورود کنند.

نورمفیدی گفت: استانداران،  فرمانداران و دیگر مدیران اجرایی در یک بازه زمانی زمام امور را عهده‌دار هستند و سپس می‌روند و بنده به عنوان امام جمعه و نماینده ولی فقیه که مردم همه کارهای خود را بیان می‌کنند باید پیگیر مشکلات آنها باشم.

وی یادآور شد: شب گذشته وزیر نیرو درباره استفاده از آب دریای خزر خبر خوشحال‌کننده‌ای داد. اگر بتوانیم از آب دریای خزر استفاده کنیم تحول عظیم زیربنایی در استان ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان به اندازه وسعت 2 استان اراضی دارد اما در آب مشکل داریم که اجرای این طرح می‌تواند تحول خوبی در اراضی این استان به ویژه شمال و مرزی ایجاد کند.

وی اظهارداشت: اکنون نیمی از آب‌های زیرزمینی استان در حال استفاده است که این امر برای آینده استان خطرناک است.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نمایش قدرت بود نه اعمال قدرت نظامی و دفاعی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز در جمع نمازگزاران این شهر گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه و ارتش در ۲۵ فروردین ماه جاری کار بسیار بزرگی انجام دادند و با اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پاسخی کوبنده دادند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان اینکه حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق به منزله حمله به خاک کشورمان بود، افزود: اسرائیل باید پاسخ این گستاخی را دریافت می‌کرد و ما نیز براساس قوانین بین‌المللی به این تجاوزگری پاسخ دادیم.

امام جمعه گرگان گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق همه قدرت خود را نشان ندادند، در واقع این عملیات، یک مانور بود.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: مسیر قدرت‌نمایی اسرائیل برای حمله به کنسولگری ایران در دمشق ۳۷۰ کیلومتر بود، اما مسیر قدرت‌نمایی ایران بیش از این مقدار بوده و موشک‌های شلیک‌شده از مناطق غربی ایران، فاصله هزار و ۱۰۰ کیلومتری و موشک‌های مناطق مرکزی ایران، مسیر هزار و ۸۰۰ کیلومتری را طی کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نیست، افزود: اگر رژیم غاصب صهیونیستی دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌ای به این رژیم جعلی و اشغالگر خواهد داد.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌های معاند پس از حادثه امروز با دروغ‌پردازی و جوسازی به‌دنبال ترمیم شکست سنگین اسرائیل در عملیات وعده صادق هستند، گفت: آنها بیشتر آبروی رژیم صهیونیستی را بردند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: امروز تعدادی ریزپرنده در اصفهان مشاهده شده که بررسی‌ها نشان می‌دهد مساله خیلی کوچکی بوده و مشخص نیست از کدام سمت آمده است.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: پس از حادثه صبح امروز، رسانه‌های معاند دست به دروغ‌پردازی و جوسازی زده و این ریزپرنده‌ها را حمله اسرائیل به ایران اعلام کردند، اما بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد منشا این ریزپرنده خارج از کشور نبوده است.

وی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات وعده صادق شکست سنگینی خورد و رسانه‌های معاند با این اقدامات به دنبال ترمیم شکست رژیم اشغالگر قدس بودند، اما با این اقدام، بیشتر آبروی اسرائیل را بردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نمایش قدرت بود نه اعمال قدرت نظامی و دفاعی
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • (ویدیو) مهم‌ترین خواسته مردم سمنان از دولت چه بود؟
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است