Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به دنبال مذاکره با قطری‌ها برای میزبانی از الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیاست.

طرفداری-تیم فوتبال استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 2019، با الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر همگروه است. با توجه به همگروهی استقلال با نماینده عربستان، دیدارهای رفت و برگشت باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، مسئولان استقلال برای میزبانی از الهلال، کشور قطر را انتخاب کرده‌اند و قرار است مکاتباتی با فدراسیون قطر انجام داده تا موافقت آنها را برای برگزاری بازی با الهلال بگیرند. در صورتی که قطری‌ها موافقت کنند، طرح پیشنهادی به AFC داده می‌شود و اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا پذیرفت، استقلالی‌ها می‌توانند از نماینده عربستان در کشور قطر میزبانی کنند.

 پیش از این گفته شده بود که باشگاه استقلال قصد دارد ورزشگاه تازه تأسیس کربلا را به عنوان میزبان انتخاب کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است

به گزارش ورزش سه، محمد آل الشیخ، سخنگوی رسمی سابق فدراسیون فوتبال عربستان، از آنهایی که خواستار طرفداری از کریستیانو رونالدو، کاپیتان باشگاه النصر، بودند، انتقاد کرد.

کمیته انضباطی رونالدو را برای توضیح در خصوص ماجرای اخراجش مقابل الهلال در نیمه نهایی سوپرجام عربستان احضار کرده بود.

شیخ در حساب توییتر خود نوشت: «کریستیانو رونالدو قبل از آمدن به عربستان سعودی در پرتغال، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا بازی می‌کرد. جایی که هیچ هوادار و مسئولی جرأت نمی‌کرد از رقبای خود حمایت کند. بس است. رونالدو مانند هر بازیکنی در برابر قانون یکسان است. او حق و حقوق خود را دارد.»

رونالدو پس از درگیری با علی البلیهی، مدافع الهلال، کارت قرمز دریافت کرد که اولین کارت قرمز ستاره پرتغالی در ورزشگاه‌های عربستان از زمان پیوستن به العالمی است.

دیگر خبرها

  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است