Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@22:52:36 GMT

چگونه پوست خود را چندین سال جوان تر کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۴۰۷

چگونه پوست خود را چندین سال جوان تر کنیم؟

جوان سازی پوست همیشه کاری سخت و دشوار بوده است. اما امروزه دستگاه پلاسما  توانسته است تحولی بزرگ در حیطه زیبایی و جوانسازی پوست ایجاد کند.

پلاسما جت نام نوعی تکنیک ایمن جوان سازی پوست می باشد، که به وسیله دستگاهی به نام پلاسما جت انجام می شود. با پلاسما پوست شما چندین سال جوانتر شده و هیچ عوارضی به همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلاسما جت روش بسیار خوبی برای کسانی است که افتادگی پلک دارند و میخواهند در کوتاهترین زمان به نتیجه مطلوبی برسند، همچنین این روش برای کسانی که از بیهوشی ترس دارند و نمیخواهند برای زیبایی جراحی انجام دهند نیز روش بسیار مناسبی است.

این دستگاه با عدم انتقال حرارت به بافت های اطراف ناحیه تحت درمان و متمرکز نمودن حرارت بر روی موضع مورد نظر، دارای دقت و ظرافت بسیار بالایی بوده و استفاده از آن جهت انجام عمل های زیبایی بسیار سودمند است و نتایج مطلوب و قابل توجهی دارد.

این روش بدون ایجاد هیچ برش بر روی پوست و بدون نیاز به بخیه، روشی محبوب برای جوانسازی پوست و رفع مشکلات ناشی از کهولت سن می باشد. این تکنیک سرپایی سبب تصعید لایه سطحی پوست اضافه و جمع شدن لایه های تحتانی پوست می شود.

فیلینگز نسل جدید پلاسما و پلکسر میباشد که یکی از موارد برتری فیلینگز نسبت به پلاسما و پلکسر ظریف بودن سری دستگاه است و در نتیجه از دقت بیشتری برخوردار است .

در این روش بافت رویی پوست (یون پوستی) تبدیل به گاز میشود و پوست را برای چندین سال جوانتر میکند و سبب کلاژن سازی پوست و لایه برداری عمقی پوست میشود.

از کاربردهای فیلینگز میتوان به  رفع چین و چروک پلک بالا و پایین، رفع ترکهای پوستی ناشی از چاقی و لاغری و زایمان، رفع خطوط عمیق صورت (خط خنده، خط اخم و...)، رفع جای جوش، اسکار و غیره...، جوانسازی عمیق صورت و شکم و بدن، رفع شلی گردن و صورت، رفع ضایعات پوستی مثل خال های گوشتی و غیره... نام برد.

شما می توانید برای انجام خدمات پلاسما و فیلینگز به سالن زیبایی مهتاب سجادیه در اصفهان مراجعه کنید. 

هم چنین  بهترین خدمات میکرواسکالپ اصفهان، بهترین میکروبلیدینگ اصفهان، بهترین میکروفیلینگز اصفهان،  بهترین میکرونیدلینگ در اصفهان و بهترین هاشور ابرو در اصفهان  را میتوانید در مرکز هاشور مهتاب سجادیه تجربه کنید.

از دیگر خدمات مهتاب سجادیه احداث خانه اپیلاسیون اصفهان میباشد ، که بهترین مرکز اپیلاسیون اصفهان است و کلیه خدمات اپیلاسیون دائم  و اپیلاسیون با خشاب  و وکس صورت در اصفهان را ارائه میدهد.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جوان سازی پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

تین نیوز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در نخستین گام از نوسازی ناوگان از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی اسحاقیان اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین آلات خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

اسحاقیان افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم ها و ماشین آلات آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته ایم خدمات را با کیفیت مطلوب تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، ماشین آلات و مکانیزم های جدیدی به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرایند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ثبت دمای ۳۷ میلیون درجه سانتیگراد با یک دستگاه کوچک 
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان