Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@04:43:49 GMT

مبلغ قرارداد کی‌روش با کلمبیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۴۴۳

فدراسیون فوتبال کلمبیا ضمن تاکید بر نزدیک بودن کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی این کشور، مبلغ قرارداد این مربی پرتغالی را هم اعلام کرد.


به گزارش شریان نیوز،با اعلام رسمی مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، کارلوس کی روش گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی این کشور به جای خوزه پکرمن است و هر روز جزئیات بیشتری از قرارداد پیشنهادی کلمبیا به سرمربی ایران منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

در حالی که روز گذشته انریکه ولز، یکی از اعضای کمیته انتخاب سرمربی تیم ملی کلمبیا مذاکره با کی روش را تایید کرده بود، وی حتی دستیاران این سرمربی را در تیم کلمبیا اعلام کرد.

همچنین قرار است کی روش در اولین بازی دوستانه برای کلمبیا، مقابل ژاپن قرار بگیرد. مسئولان کلمبیا در حال تدارک یک بازی تدارکاتی دیگر هستند که این بازی احتمالا دیدار با مکزیک خواهد بود.

موضوع دیگری که اخیرا در رسانه های کلمبیا منتشر شده، مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون این کشور است.

 

طبق اعلام آنتونی وِلز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، قرارداد پیشنهادی به کی روش سالانه بین ۲ تا ۳ میلیون دلار است؛ مبلغی که به گفته این مسئول کلمبیایی، ارزانتر از خوزه پکرمن است. پکرمن در تیم ملی کلمبیا سالانه ۴ میلیون دلار قرارداد داشت و انتخاب کی روش از نظر مالی هم به نفع فدراسیون کلمبیا خواهد بود.

قرار است یک گروه از فدراسیون فوتبال کلمبیا به زودی به امارات سفر کنند و در جلسه ای با کارلوس کی روش، توافقات و قرارداد مطرح شده را نهایی کنند.

برچسب هافدراسیون فوتبالکارلوس کی روش

منبع: شریان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!