Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سعید نمکی در حاشیه افتتاح مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی بیمارستان ۵ آذر گرگان اظهار داشت: این مرکز ۱۱ هزار متر مربع زیربنا دارد و شامل بخش‌های مختلفی از جمله جراحی، ICU، بخش‌های تشخیصی، آزمایشگاه و اتاق عمل است که در ارائه خدمات به بیماران به ویژه مصدومان حوادث ترافیکی نقش ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی در شهر گرگان در برنامه‌های رییس جمهور است که ۳۰۰ تخت آن باید ظرف دو سال آینده ساخته شود همچنین ساخت بیمارستان‌های ۹۲ و ۶۴ تختخوابی در گالیکش، گمیشان و رامیان نیز از برنامه‌های رییس جمهور برای توسعه خدمات در استان گلستان است.

سرپرست وزارت بهداشت تاکید کرد: تعداد زیادی پروژه بهداشتی و درمانی در استان گلستان امروز به بهره برداری می‌رسد و پیگیری‌های لازم برای اتمام سایر پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز انجام خواهد شد، اما نکته مهم این است که همکاران ما در این استان توانسته اند گام‌هایی در جهت اجرای نظام ارجاع و پزشکی خانواده که از تکالیف دولت در برنامه‌های پنجم و ششم توسعه است، بردارند.

نمکی با بیان این که بار‌ها در زمان مسئولیتم در معاونت امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه به استان گلستان سفر کرده ام، گفت: از پیشرفت‌های اجرای آزمایشی نظام ارجاع در این استان آگاهی دارم و به دنبال عملیاتی کردن آن هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی رییس جمهور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۴۰۳ ، سال توسعه خدمات بانکی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره بانک در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ آورده است :
سال ۱۴۰۲ با تمامی فراز و نشیب هایش ، با تمام رویدادهای خوب و بدش به پایان رسید. در این سال بانک کارآفرین با تمرکز بر ایجاد تغییر در زیر ساخت های خود مهم ترین تغییر را در جهت احیا و توسعه فعالیت ها و خدماتش برای سال های بعد ایجاد کرد.
خوشبختانه بانک کارآفرین در صنعت بانکداری کشور بعنوان بانکی چابک، هوشمند و دقیق شناخته شده است. موفقیت‌های که به‌سادگی به دست نیامده و باهمت و تلاش همه همکاران طی این سال‌ها محقق شده است و قطعا با تغییرات انجام شده در زیر ساخت های بانکی در سال ۱۴۰۳ شاهد تغییرات ملموس تر در تنوع محصولات و ارایه خدمات به مشتریان خواهیم بود.
در سال گذشته بانک کارآفرین با همت همه همکاران و حمایتهای سهامداران و اعتماد مشتریان محترم به مسیر رو به پیشرفت خود ادامه داد، بر آن هستیم تا در سال ۱۴۰۳ با معرفی محصولات جدید، تسریع در ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان بتوانیم پاسخ شایسته ای به اعتماد سهامداران و مشتریان بدهیم.
در این سال قطعا شاهد افزایش سرعت دهی خدمات بانکی متناسب با تغییرات انجام شده در بخش زیر ساخت های IT بانک خواهیم بود و این نوید دهنده روزهای بهتر و کسب سهم از بازار بیشتر برای بانک کارآفرین است.

دیگر خبرها

  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • تاکید استاندار گلستان برای ساخت تله‌کابین علی‌آبادکتول تا پایان فروردین
  • مخبر: یکی از راهبردهای دولت، مردمی کردن اقتصاد است
  • سال ۱۴۰۳ ، سال توسعه خدمات بانکی