Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزن سرعتی ایران گفت: من برای قهرمانی آسیا افت نکرده بودم و تمرینات خوبی در کمپ سوئیس داشتم اما باید در مسابقات تدارکاتی شرکت کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم

محمد دانشور در گفتگو با ایسنا درباره ی ناکامی خود در مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا و اینکه گفته می‌شد افت کرده است، بیان کرد: شرایط من عالی بود البته در یکی از مراحل لیگ تصمیم گرفتم یکی از دوستانم اول شود که بعد گفته شد افت کرده‌ام و ضعیف شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قهرمانی آسیا هم شرایطم بد نبود اما در فینال یک کیلومتر آن طور که باید پایم نچرخید و متاسفانه مدال نگرفتم.

دانشور در پاسخ به این پرسش که چرا در ماده کایرین نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند، گفت: سطح مسابقه کایرین در حد کاپ های جهانی شده و اگر ۲-۳ سال پیش تنها دو، سه رقیب داشتم الان هر ۲۱نفر که در مسابقه شرکت می کنند رقیب قوی هستند. راه حل اینکه دوباره به شرایط قبل برگردیم این است که در مسابقات بیشتری شرکت کنیم. وقتی مسابقه ای شرکت نکنیم ، ۱۰۰درصد نتیجه خوبی هم نمی گیریم.

رکابزن سرعتی ایران در پاسخ به این پرسش که حضور در کمپ سوئیس هم به نظر می رسد نتوانست به او برای مدال آوری در قهرمانی آسیا کمکی کند، تصریح کرد: تمرینات در کمپ سوئیس عالی بود اما بحث این است، هر چقدر هم که تمرینات عالی باشد اما باید بازهم در مسابقه تدارکاتی شرکت کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم در غیر این صورت تمرین تنها بی فایده است. من هم در کمپ سوئیس فقط تمرین داشتم و مسابقه ای شرکت نکردم.

دانشور در مورد اینکه با شرایط فعلی شانسی برای گرفتن سهمیه المپیک دارد یا خیر، تاکید کرد: شرایط سخت تر شده اما انگیزه من تغییری نکرده است. من همچنان با مربی کمپ سوئیس در ارتباط هستم و اگر بتوانم جزو تیم کمپ باشم و به مسابقات بروم امکانش هست که بتوانم سهمیه المپیک بگیرم. من برای گرفتن سهیمه المپیک با قدرت تلاش می کنم و این طور نیست که کنار کشیده باشم امیدوارم بقیه هم کنارم باشند، اگر هم نباشند من بازهم تلاشم را می کنم.

او در پایان با اشاره به اینکه رقبایش تمام کاپ‌های جهانی را شرکت می‌کنند و در آسیا هم همچنان جزو مدعیان هستند، تصریح کرد: این شرایط به شدت ناراحت کننده است اما متاسفانه با این ناراحتی ما کسی همدردی نمی کند و اگر نتیجه نگیری بقیه بیشتر تنهایت می گذارند. این اتفاق هم که مدال نگرفتیم  ۱۰۰درصد راضی کننده نیست اما وقتی تیم های باشگاهی حمایت نمی کنند و فدراسیون هم بودجه ندارد چه کار می توان کرد؟

انتهای پیام

خبرنگار: آتنا خلیلی

دبیرخبر: امیرداود کمالی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری پیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت