Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:52:06 GMT

دشمن در پی ایجاد فتنه جدیدی در کشور است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۸۰۹

دشمن در پی ایجاد فتنه جدیدی در کشور است

قزوین - ایرنا - مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: دشمنان می کوشند تا با طراحی توطئه برای سال آینده فتنه جدیدی در کشور ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین روح الله فاطمی نسب روز سه شنبه در جمع مردم آبگرم افزود: هفته آینده شاهد فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا (س) است که حفظ حرمت این ایام برای تمامی علاقمندان به آن حضرت لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به موضوعات سیاسی روز و فتنه سال 98 که توسط مقام معظم رهبری مدتی قبل مطرح شد،اظهار داشت: دانشمندان آمریکایی از سال های دور مطالعاتی را انجام داده اند که نتیجه آن تحت عنوان دکترین آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی مطرح شد و هدف آنها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی 30 ساله بود.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان در این پروژه در بازه های زمانی مختلف طرح های متفاوتی از جمله وقایع کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه 88 را اجرا کرده و به دنبال تضعیف نظام بودند.
حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم آنها که می توان جزو آخرین مراحل این پروژه به شمار آورد فتنه سال 98است،افزود: تمامی این مراحل و برنامه ها تحت عنوان پروژه 2020 مطرح شده و دشمنان از سال های گذشته به دنبال اجرای مطلوب این پروژه هستند.
وی تصریح کرد: دشمنان و در راس آن ها دولت آمریکا با اجرای این پروژه به دنبال ضربه زدن به حوزه های سیاسی امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند و برای به تحقق رسیدن این پروژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین گفت: در تمامی این سال ها مقام معظم رهبری با نگاه دوراندیشانه خود راه اصلی را به مردم ایران نشان داده اند و با همکاری و بصیرت مردم برنامه های دشمنان با شکست همراه شده است.
حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: مقام معظم رهبری هشدارهای خود را درباره اتفاق سال 98 هم داده اند و برای مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند هوشیاری، بصیرت و اتحاد مردم هستیم تا بدین وسیله بازهم نقشه های شوم دشمنان با شکست روبه رو شود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فتنه دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جمع خبرنگاران گفت: سه میلیون نفر از پایگاه‌های میراث فرهنگی در نوروز بازدید کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز، بالغ بر ۳ میلیون نفر تا دیروز از اماکن، موزه‌ها، محوطه های تاریخی و پایگاه های میراث فرهنگی بازدید داشتند که رقم بسیار مهمی است.

 

وی افزود: در این زمینه استان فارس با حدود ۷۴۰ هزار نفر بازدید مقام اول را دارد و پس از آن اصفهان و تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

 

وی گفت: رفتار فرهنگی مردم ما و توجه به میراث فرهنگی بسیار مهم است و مردم عمق فرهنگی خود را نشان دادند.

 

ضرغامی افزود: در تحویل سال در حافظیه یک مانور فرهنگی بزرگ اتفاق افتاد که حاکی از نظم و انضباط مردم ماست. دشمنان از اینکه مردم بدون کوچکترین حاشیه فرهنگی و سیاسی در اماکن تاریخی حضور پیدا کردند، بسیار ناراحت هستند.

 

وی افزود: مصوبه قبلی در لغو روادید به قوت خودش باقیست و در‌ها را باز کردیم تا مردم کشور‌های مختلف به راحتی از ایران بازدید کنند. ما به دنبال افزایش لغو روادید هستیم و طرح اولیه ما برای لغو روادید ۶۰ کشور بوده است.

دیگر خبرها

  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم +فیلم
  • ضرغامی: دشمن از حضور مردم در تخت جمشید ناراحت است/ به دنبال لغو روادید بیش از ۶۰ کشور هستیم
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند