Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری اجلاسیه ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری در قم خبر داد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا نصوری پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان اجرایی همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: با پدیده انقلاب نام حضرت ولی‌عصر(عج) در دنیا تجلی بیشتری یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان دلایل تجلی بیشتر نام امام عصر(عج) با وقوع انقلاب اسلامی ابراز کرد: همه ما معتقدیم که انقلاب از وجود این امام عظیم‌الشأن است و با وقوع انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل انسان‌ها به سمت رشد و تعالی بیشتر سوق داده شدند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت از برگزاری اجلاسیه ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری در قم خبر داد و گفت: این اجلاسیه یازدهم بهمن‌ماه در آستانه چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیرجند| "مهدویت" در بین اهل سنت و تشیع پررنگ‌تر معرفی شودهمایش بزرگ چهل سالگی انقلاب اسلامی و مهدویت در کرمانشاه برگزار می‌شودآیت الله مقتدایی: باید از گسترش جریان‌های انحرافی مهدویت جلوگیری شود

نصوری بیان کرد: مقالات متعددی در زمینه تأثیرگذاری َآموزه مهدویت بر انقلاب در دست تدوین است همچنین رسالاتی که انقلاب اسلامی در زمینه مهدویت دارد را در این اجلاسیه موردتوجه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به محورهای اجلاسیه عنوان کرد: تأثیرپذیری انقلاب اسلامی از آموزه مهدویت، رسالت انقلاب اسلامی نسبت به مهدویت و رابطه انقلاب اسلامی با مهدویت در منظومه فکری اندیشمندان محورهای مهم این اجلاسیه هستند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است

امام جمعه یزد گفت: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معجزات الهی بود که به فرموده امام خمینی (ره) انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امروز _سی و یکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه دشمنان با ترفندها و توطئه‌های گوناگون به دنبال رخنه کردن در فکر و اندیشه نوجوانان و جوانان در مسائل دینی هستند اظهار کرد: انسان با بصیرت و حقیق‌ت‌جو، فریب دروغ‌ها و توطئه‌های دشمن را نمی‌خورد بلکه خصلت‌های پسندیده را در خود پرورش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله حجاب دارای دو جنبه است، یکی جنبه شرعی و الهی پوشش است، جنبه دیگری که اهمیت این امر را دو چندان می‌کند قصد دشمن در گسترش شهوت در جامعه است، دشمن می‌خواد نگاه‌های آلوده و فساد را با دریچه بی‌حجابی اجرا کند، همان مسئله‌ای است که غربی‌ها را گرفتار کرده است.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه باید توطئه دشمن را در زمینه ترویج بدحجابی و بی‌حجابی خنثی کرد گفت: همه ارگان‌ها، دستگاه‌های فرهنگی، معلمان، روحانیت، دانشگاه‌ها، بازاریان، خانواده‌ها و… موطف هستند در زمینه حجاب برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی داشته باشند.

ناصری در ادامه به روز ارتش جمهوری اسلامی و پیشرفت آن از نظر علمی و نظامی و سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره گرد و گفت: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معجزات الهی بود که به فرموده امام خمینی (ره) انجام شد.

وی گفت: این حرکت‌های عظیم سپاه در مقابل رژیم صهیونیستی و با وجود تهدیدات دشمن در پی اطاعت از فرمان فرماندهی معظم کل قوا و با شجاعت تمام انجام گرفت.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اقدام سپاه، روحیه انقلابی را در کشور زنده کرد و به دشمن فهماند که ایران اسلامی با اعتماد و توکل به خداوند چه قدرت و توان بالایی در برابر دسیسه‌های دشمن دارد و همه دنیا را انگشت به دهان گذاشت.

کد خبر 745984

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • جشن ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند»/ بازیگران گرد آمدند
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود