Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: انجمن بین المللی مطبوعات ورزشی قرار است اول بهمن ماه، مراسم اعطای جوایز خود به برترین‌های اصحاب رسانه ورزشی را برگزار کند که نام 9 ایرانی در میان فینالیست‌های برتر این انجمن دیده می‌شود.
به گزارش خرداد به نقل از سایت انجمن بین المللی مطبوعات ورزشی، اعطای جوایز در برگیرنده سطح الهام بخش محتوای روزنامه‌نگاری از سراسر پنج قاره جهان است و بر این مساله تائید می‌کند که کیفیت روایتگری ورزشی در سراسر جهان قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع یک‌هزار و 273 اثر از یک‌صد و 19 کشور سراسر جهان برای شرکت در این مراسم ارائه شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.متقاضیان برای ارائه آثار خود جهت بررسی در هشت رشته مختلف، وارد مذاکراتی در مورد محسنات ورزشی شدند. مذاکراتی از این دست، در تاکید بر اهمیت رسانه ورزشی و لزوم سرمایه‌‎گذاری در فرهنگ و استقلال این رسانه، بسیار مهم است.انجمن بین المللی مطبوعات ورزشی در هر قاره دقت و جدیت بالای به کار برده است تا اطمینان حاصل شود که هر قاره به طور شایسته در جوایز سهیم می‌شود.مراسم اعطای جوایز در هشت رشته شامل بخش صوتی – شنیداری، وبلاگ‌نویسی، پورتفولیوی عکاسی (مجموعه آثار یک عکاس)، ویدئو – شرح حال ورزشکار، فیلم مستند، عکاسی از ورزش، بهترین نگارش اثر رنگی و نگارش بهترین ستون برگزار می شود.در بخش وبلاگ‌نویسی، نام «عین الله لطفعلی زاده» و «حمیدرضا زیرک دیدار» از ایران به چشم می‌خورد. در فهرست بخش پورتفولیوی عکاسی یا مجموعه آثار عکاسی، از ایران اسامی «امین محمد جمالی»، «مریم مجد» و «نعیم احمدی» قرار دارد. در بخش ویدئو- شرح حال ورزشکار، «شکوفه سادات موسوی» با اثر «از پا نیفتاده» نامزد دریافت جایزه انجمن بین المللی مطبوعات است. در بخش فیلم مستند، نام «عادل فردوسی پور» به چشم می‌خورد. در بخش ترسیم بهترین اثر رنگی، «آزاده پیراکوه» نامزد است و در بخش نگارش بهترین ستون، نام «بهناز میرمطهریان» با «زنان در آزادی» دیده می شود.  برچسب ها: ایرانیان ، مطبوعات ورزشی ، رسانه ورزشی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایرانیان مطبوعات ورزشی رسانه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی منطقه پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار گفت: در نخستین سالانه عکاسی موزه‌های صنعت نفت کشور که در آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد عکس ارسالی امیر علی سرسنگی نوجوان ۱۳ ساله سبزواری از موزه نفت شهرستان به عنوان عکس برگزیده انتخاب شد.

باقریان افزود: بر اساس اعلام مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت کشور ۳۰۰ عکس به نخستین سالانه عکاسی موزه‌های نفت ارسال گردید که در مجموع، عکس ارسالی امیرعلی سرسنگی که حضور خود و دوستانش را در یکی از خودرو‌های موزه نفت سبزوار به تصویر می‌کشد در زمره سه عکس منتخب این سالانه قرار گرفت.

موزه نفت سبزوار، نخستین موزه صنعت نفت ایران (پیش از راه اندازی طرح موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت) است که در سال‌های میانی دهه ۱۳۸۰ در این شهرستان با همت کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه راه اندازی شد.

این موزه که جایگاه پخش بنزین و فرآورده‌های نفتی بود، ابتدا تحت عنوان ساختمان شرکت ملی نفت انگلیس و ایران شناخته می‌شد که پس از ملی شدن صنعت نفت در سال ۱۳۲۹ به ساختمان شرکت ملی نفت ایران تغییر نام داد.

مرکزیت سبزوار در امر ذخیره سازی و پخش فرآورده‌های نفتی در بخش‌های وسیعی از شمال شرق کشور از جمله دلایل شکل گیری این موزه بوده است.

در موزه نفت سبزوار، بیش از ۲۰۰ قلم شی شناسایی، ثبت و کدگذاری شده است که از جمله آنها می‌توان به لوازم ابزار دقیق، لوازم آزمایشگاهی، آتش نشانی، پالایشگاهی، پمپ‌های روغن و بنزین، ولو، موتور‌های دیزلی و انواع پیمانه اشاره کرد

دیگر خبرها

  • عکاسی پرتره از این حشره دوست داشتنی! (عکس)
  • دیدار رییس صداوسیما با جمعی از شاعران و نویسندگان
  • وقت عکاسی با فورد جی تی
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • با این تصاویر شگفت زده شوید! / برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • (تصاویر) برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • برندگان مسابقات عکاسی طبیعت ۲۰۲۴
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • نمایی از زیبایی و شکوه شهرک اکباتان | عکاسی از زاویه جدید +تصویر
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی