Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: باتوجه به بارش‌های چند روز گذشته در استان، در این مدت سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند از راه‌های استان که ۲ هزار و ۹۰۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی و ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بوده برف‌روبی شد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی  استان مرکزی  اظهار داشت: باتوجه به بارش‌های چند روز گذشته در شهرستان‌های استان، در این مدت سه هزار و 300 کیلومتر باند از راه‌های استان که 2 هزار و 900 کیلومتر از جاده‌های اصلی و 400 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان‌های شازند، تفرش، خمین و اراک  بوده برف‌روبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا از یک هزار و 380 تن شن‌ و ماسه و نمک شامل  یک هزار و 320 تن در راه‌های اصلی و 60 تن در راه‌های روستایی استفاده شده است، همچنین 83 راهدار و 54 دستگاه از انواع ماشین‌آلات راهداری هم به کار گرفته شده‌اند.

تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است

بیش از 5 هزار کیلومتر باند از راه‌های استان مرکزی برف‌روبی شدبیش از 12 هزار کیلومتر از راه‌های استان مرکزی در پاییز امسال برف‌روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: باتوجه به آمادگی راهدارخانه‌ها و راهداری‌ها هم اکنون تمامی جاده‌های اصلی این استان باز است و تردد در آن‌ها ادامه دارد، امدادرسانی به 36 دستگاه ماشین در جاده قره‌کهریز، گردنه نقره کمر، زالیان و پاکل به وسیله عوامل راهداری مستقر در راه‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در آزادراه کرج – قزوین محدودیت هایی در این آزادراه ایجاد خواهد شد. - اخبار استانها -

علی زندی فر مدیر کل راهداری استان البرز شامگاه شامگاه امشب به خبرنگار تسنیم در کرج گفت:  در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  محدوده پل فردیس تا پل حصارک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

وی افزود: بازه زمانی عملیات از تاریخ 3 اردیبهشت‌ماه 1403 تا 20 شهریور 1403 ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: این محدودیت ها در روزهای شنبه از ساعت 12:00 الی 16  و روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 16:00 اجرا می شود.

وی عنوان کرد: روزهای چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 12:00 و روزهای پنج‌شنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی  این محدویت ها هستند .

زندی فر افزود:موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر 10 الی 56 باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج و از کیلومتر 22 الی 55  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین

از کیلومتر 10 الی 24 باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است