Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «لی کی هیونگ» رئیس اداره ورزش و کمیته المپیک کره جنوبی ضمن عذرخواهی بابت مجموعه ای از پرونده های آزار جنسی مطرح شده با دخالت ورزشکاران و مربیانشان، متعهد شد تا خاطیان را به اشد مجازات برساند و با محرومیت مادام العمر جریمه کند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه نوشت: اتهامات چندین فقره آزار جنسی و تجاوز مطرح شده از سوی «شیم سوک هی» دارنده 2 مدال طلای المپیک در رشته اسکیت سرعت علیه سرمربی اسبق خود، تعدادی دیگر از قربانیان را بر آن داشت تا روایت های خود را بازگو کرده و موجبات این اقدام رئیس کمیته المپیک کره جنوبی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«لی کی هیونگ» ضمن عذرخواهی بابت قصور سازمان یافته ای که وقوع مکرر این سوءرفتار را موجب شده، اظهار داشت: مربیانی را که سعی می کنند آینده ورزشکاران ما را به خطر انداخته و از جایگاهشان برای اهداف ناعادلانه استفاده می کنند، ریشه کن خواهم کرد.
وی ادامه داد: علاوه بر این، محکومیت مادام العمر برای خاطیان اعمال شده و به طور کامل از فعالیت های ورزشی داخلی و خارجی منع خواهند شد.
کره جنوبی یکی از قدرت های ورزشی منطقه (آسیا) محسوب شده و به طور معمول در جمع 10 کشور برتر مدال آور در المپیک های تابستانی و زمستانی قرار می گیرد.
این در حالی است که در جامعه به شدت رقابتی کره جنوبی، برنده شدن در رقابت های ورزشی اهمیت زیادی داشته و سرمربیان روی حرفه ورزشکاران به شدت تاثیر گذار بوده و سوء استفاده های فیزیکی و کلامی، فرآیندی شایع محسوب می شود.
ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كميته المپيك كره جنوبي محروميت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + سند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اطلاعیه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در حالی منتشر شده که قرار است مالکیت دو باشگاه روز سوم اردیبهشت واگذار شود و ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به صورت بلوکی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی + عکس

نکته جالب اینکه در بخش هفدهم مقررات واگذاری سهام این دو باشگاه آمده که واگذاری باشکاه استقلال منوط به حذف یک پسوند از نام رسمی این باشکاه خواهد بود.

باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» در مسابقات فعالیت داشت و حالا تنها نام استقلال برای این باشگاه باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227453 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + سند
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد