Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «زلاتان ابراهیموویچ» کاپیتان پیشین تیم ملی سوئد با انتقاد شدید از اظهارات اخیر «کریستاینو رونالدو» ستاره یوونتوس و دعوت وی از «لیونل مسی» اعجوبه بارسلونا برای پذیرفتن چالش سری آ ایتالیا اظهارداشت: رفتن به تیمی که عادت به قهرمانی دارد به هیچ عنوان چالش محسوب نمی شود.

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز سه شنبه نوشت: بازیکن سوئدی تیم ال ای گلکسی آمریکا همواره به رک بودن شناخته می شود و بی شک زمانی که پای اظهار نظر در خصوص انتقادهای «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم یوونتوس علیه «لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا به میان بیاید، صریح تر از همیشه ابراز عقیده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رونالدو اخیرا در مصاحبه ای مسی را هدف انتقاد قرار داد و مدعی شد که ستاره آرژانتینی آبی اناری ها باید نیوکمپ و لالیگا را ترک کرده و چالش بازی کردن در سری آ ایتالیا را بپذیرد.
این در حالی است که زلاتان هیچ کدام از موضوعات مطرح شده توسط رونالدو را چالش نمی داند و در عوض بازیکن پرتغالی را بابت پیوستن به تیمی که به قهرمانی های متوالی عادت دارد، مورد انتقاد شدید قرار داد.
ستاره پیشین تیم ملی سوئد اظهار داشت: کریستیانو در مورد چالش های جدید حرف می زند و رفتن به باشگاهی که قهرمان شدن در سری آ ایتالیا، امری عادی برایش محسوب می شود را چالش می داند.
وی ادامه داد: سوال من این است چرا او چند سال قبل باشگاهی در لیگ دسته 2 را به عنوان مقصد انتخاب نکرد؟
زلاتان در ادامه خطاب به کاپیتان تیم ملی پرتغال افزود: سعی کن یک تیم دسته دومی را انتخاب کرده و با آن قهرمان شوی و به سطح بالا برسی، این یک چالش واقعی است؛ رفتن به یوونتوس تحت هیچ شرایطی چالش حساب نمی شود و این حرف ها کاملا بی معنی است.
ابراهیموویچ بازیکنی است که برای چندین باشگاه بزرگ دنیا بازی کرده و به اصطلاح بازکنی خوش مسافرت است اما او مشخصا با بودن در کنار مسی در یک تیم هیچ مشکلی ندارد؛ در واقع می توان گفت زلاتان بزرگ یکی از هواداران 2 آتشه جادوگر آرژانتینی است.
ورزشی**3991**9118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زلاتان ابراهيموويچ كريستيانو رونالدو ليونل مسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد

فیلمی  از شوخی جالب با رونالدو در هنگام ضبط فیلم تبلیغاتی و ترسیدن او مورد توجه قرار گرفت. 

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!