Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- محمد جمشیدی که امسال با تیم شیمیدر تهران در لیگ برتر بسکتبال حضور دارد می گوید که با شروع نیم فصل دوم و البته مرحله پلی آف جذابیت لیگ برتر بیشتر خواهد شد.

ملی پوش بسکتبال ایران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره نیم فصل نخست لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم هنوز لیگ به روزهای خوب خودش نرسیده و جز یکی دو مسابقه در نیم فصل اول شاهد رقابتی جذاب و با کیفیت نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم با شروع نیم فصل دوم و بعد مرحله پلی آف قطعا رقابت ها نزدیک و بهتر خواهد شد.
جمشیدی با اشاره به دلایلی که بر این وضعیت لیگ تاثیر گذاشته بیان کرد: به نظرم یکی از اصلی ترین دلایل مسائل اقتصادی است. تیم ها هیچ کدام پیش فصل ندارند و دقیقه 90 وارد مسابقات می شوند که باعث شده کیفیت تیم ها بالا نباشد و تقریبا دور رفت لیگ زمان آمادگی و هماهنگ شدن تیم ها می شود. همین مساله زمان می برد و باعث می شود دیدارهای اولیه فصل اینطور شود.
بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر افزود: چند سال است که چنین وضعیتی در لیگ دیده می شود و فکر می کنند مثل سال های قبل نیم فصل دوم رقابت ها بهتر می شود و سپس با شروع پلی آف که بازیکنان خارجی هم می آیند شاهد رقابت های جذاب تری خواهیم بود. به هر حال باشگاه ها به دلیل مسائل ارزی ترجیح می دهند که از مرحله پلی آف بازیکن خارجی بگیرند که پول کمتری هزینه کنند و دچار مشکل نشوند.
او در پاسخ به این سوال که آیا نحوه برگزاری لیگ و یک بازی در هفته جذابیت لیگ و میزان حضور تماشاگران در سالن ها را کاهش نداده؟ گفت: تا جایی که من به یاد دارم میزان تماشاگران همین اندازه بوده. در تهران همین بوده و استقبال در شهرستان ها بیشتر است. هنوز هم بازی جذابی در تهران نداشتیم و به نظرم اگر مسابقه جذابی برگزار شود تماشاگران می آیند. البته به این مساله هم باید توجه کرد که در فصل زمستان هستیم و آمدن به ورزشگاه آزادی برای همه ساده نیست.
جمشیدی در پاسخ به این پرسش که یک بازی در هفته را چطور ارزیابی می کند؟ بیان کرد: من در این باره نمی توانم نظر بدهم. در جلسه قبل از لیگ تصمیم گرفته شده و لیگ به این شکل برگزار می شود اما به عنوان یک بازیکن معقتدم که اگر می خواهیم لیگ را طولانی کنیم باید تعداد بازی ها بیشتر شود. تعداد بالای بازی است که باعث رشد بسکتبال و بازیکنان می شود.
ملی پوش تیم بسکتبال شیمیدر ادامه داد: هر چقدر تعداد بازی ها بیشتر باشد رشد و پیشیرفت هم بیشتر است. اکنون در NBA تعداد بازی ها زیاد است و تیم ها چند بار به مصاف هم می روند. در اروپا تیم ها درگیر لیگ های مختلف هستند و بازی های زیادی انجام می دهند. به نظرم اکنون تعداد بازی ها در لیگ ما کم است.
او افزود: برگزاری یک مسابقه در هفته معایب و محاسن دارد. شاید خیلی ها بگویند که اکنون تیم ها فرصت دارند که آماده شوند اما واقعا آدم پیر می شود تا هفته بگذرد و مسابقه بدهیم. چنانچه تعداد بازی ها بیشتر شود هم تیم ها آماده تر می شوند و هم جای جبران وجود دارد.
جمشیدی در پایان به دیدار شیمیدر برابر نیروی زمینی در هفته اول نیم فصل دوم اشاره کرد و گفت: نیروی زمینی تیم بسیار خوبی است. در مسابقاتش نشان داده که رقابت با آنها کار آسانی نیست و می دانیم که پنجشنبه روز سختی پیش رو داریم و امیدوارم که در کنار یک مسابقه زیبا عملکرد خوبی هم داشته باشیم و نتیجه بگیریم.
ورزشی**ع-ح**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر بسكتبال محمد جمشيدي بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال

به گزاش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

* در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

* در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

* همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

* شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

کد خبر 6080716

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • متهم نرسیده به صحنه بازسازی جرم فوت کرد
  • فوتسالیست‌ها نرسیده زیر شلاق شمسایی (عکس)
  • معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس