Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر اعتقاد دارد یونایتد برای رقابت با سیتی و لیورپول، به مربی با تجربه‌ای مثل پوچتینو نیاز دارد.

طرفداری- حتی پیروزی اوله گونار سولسشر در شش بازی ابتدایی حضورش روی نیمکت منچستریونایتد، پل اینس را به دائمی کردن قرارداد این مربی قانع نکرده است.

به گزارش BT Sport، سولسشر که پس از اخراج ژوزه مورینیو به عنوان مربی موقت در اولدترافورد روی کار آمد، به اولین سرمربی تاریخ منچستریونایتد تبدیل شد که در شش بازی ابتدایی حضورش روی نیمکت این تیم به پیروزی دست می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اینس هنوز هم مائوریسیو پوچتینو را بهترین گزینه برای شیاطین سرخ می‌داند:

نمی‌توانیم خیلی مجذوب عملکرد اوله شویم. بگذارید رو راست باشیم؛ تا قبل از جدایی ژوزه مورینیو از منچستریونایتد، اوضاع نمی‌توانست بدتر شود. آن‌ها از قید و بندها رها شده‌اند ولی این به آن معنی نیست که اوله فرد مناسبی برای این سمت است. من یا استیو بروس هم می‌توانستیم همین کار را کنیم. باشگاه نباید عجله کند و تنها به خاطر شش برد پیاپی سرمربی جدید را انتخاب کند. به جز یک مورد، تمامی آن‌ها مقابل تیم‌های متوسط به پایین به دست آمدند. 

اگر باشگاه را به جمع چهار تیم برتر لیگ و فینال لیگ قهرمانان برساند، آنگاه مدیران می‌توانند به جنب و جوش بیافتند. پس باشگاه باید سرمربی‌ای را روی کار بیاورد که طی سالیان آینده بتواند با (منچستر) سیتی و لیورپول رقابت کند و در میان گزینه‌های موجود، پوچتینو فرد مناسبی است. به نظرم او باید گزینه‌ اول منچستریونایتد باشد و آن‌ها باید برای دستیابی به او دست به هر کاری بزنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، طبیعتا نام گزینه‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شد که یکی از عجیب‌ترین آنها سعید دقیقی بود. خب البته دوست و دشمن اتفاق‌نظر دارند که شمس‌آذر قزوین در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و حتما بخش مهمی از امتیاز این ماجرا مال دقیقی بوده است، اما این حجم از توجه به او هم کمی اغراق‌آمیز و شتاب‌آلود به‌نظر می‌رسد.

به علاوه بین ۲نیم‌فصل شایعه حضور دقیقی روی نیمکت مس رفسنجان مطرح شد که این مسئله در آن زمان تمرکز سرمربی شمس‌آذر و شاگردانش را به هم زد و باعث شد آنها مدتی نتایج ضعیف به‌دست بیاورند. حالا که شمس‌آذر دوباره جان گرفته، دیگر از این داستان‌ها درست نکنید و همه‌چیز را بگذارید برای آخر فصل.

کد خبر 845355 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!