Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به نظر می‌رسد شجاع خلیل‌زاده، هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با سپیدرود در جام حذفی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپیدرود در جام حذفی فوتبال ایران روز ۱۱ بهمن ماه سال جاری در رشت برگزار خواهد شد و این در حالی است که پرسپولیسی‌ها برای این دیدار هیچ بازیکنی در پست هافبک دفاعی در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمال کامیابی‌نیا با محرومیت انضباطی مواجه است، احمد نورالهی در اردوی تیم ملی بزرگسالان و سعید حسین‌پور در اردوی تیم امید حضور دارد و محسن ربیع‌خواه هم چند روز قبل مصدوم شد و حدود ۲ ماه دور از میادین خواهد بود.

با این تفاسیر احتمال می‌رود شجاع خلیل‌زاده که در نیم فصل اول در پست دفاع وسط و دفاع راست برای برانکو بازی کرده بود در دیدار با سپیدرود هافبک دفاعی تیمش باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس شجاعی شجاع برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز تیم سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم شهرداری بم با یک گل شکست خورد.
تک گل این دیدار را مهدی حرجندی پور برای شهرداری بم در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند
در دیگر دیدار تیم فوتبال چوکا در ساری مقابل تیم شهدای این شهر به تساوی بدون گل رسید.
در جدول رده بندی گروه نخست مسابقات تیم سپیدرود با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و تیم چوکای تالش با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس