Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@12:01:11 GMT

8 مصدوم در تصادف رانندگی محور ساوه به سلفچکان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۳۷۵

8 مصدوم در تصادف رانندگی محور ساوه به سلفچکان

حوادث رکنا: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه از مصدوم شدن 8 نفر در تصادف رانندگی، محور قدیم ساوه به سلفچکان خبرداد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، نعمت‌اله عزیزی گفت: ساعت ۷:۴۶ صبح خبری مبنی بر برخورد یک‌دستگاه سواری دانگ فنگ با خودروی سمند در محور قدیم ساوه به سلفچکان ورودی روستای هریسان به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اطلاع کدهای عملیاتی پایگاه‌های اورژانس شهر آوه و سلفچکان و شهری دو (پایگاه شهید مصطفی مددی) و هلال احمر قره‌چای به محل حادثه اعزام و هماهنگی‌های لازم با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ساوه جهت ایمن سازی انجام شد.

عزیزی در پایان گفت: ۸ مصدوم این حادثه پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس منتقل شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم هواپیمای مرگ لحظاتی قبل از سقوط در کرج+ فیلم فیلم لحظه ی اعدام قاتل ملیکا در ملا عام + جزییات من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو علت سقوط هواپیما در کرج چه بود؟ + فیلم سانسور شده قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد / بامداد امروز در ملاعام + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس دانشجوی نخبه راز هوشنگ خلافکار را فاش کرد+ عکس قتل دختربچه 5 ساله به خاطر ایکس باکس+ عکس زن بخت برگشته زیر دندان های تمساح گرسنه تیکه پاره شد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه اخبار حوادث فوریت های پزشکی صبح تصادف رانندگی ساعت مصدوم تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم سقوط زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۲ و ۴۳ دقیقه شامگاه شنبه، سه دستگاه خودرو دچار حادثه شدند که با توجه به شدت حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی افزود: این حادثه متأسفانه یک فوتی و ۴ مصدوم برجای گذاشت که ۲ مصدوم بدحال توسط آمبولانس پایگاه روناس پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند و ۲ نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

کد خبر 6077320

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال
  • ریزش آوار در مرغداری یک کشته بر جای گذاشت