Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:14:01 GMT

برق گرفتگی، جان شهروند دهلرانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۴۰۶

برق گرفتگی، جان شهروند دهلرانی را گرفت

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی دهلران گفت: نوجوان 17 ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ منوچهر مکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بامداد امروز در یک حادثه‌ برق گرفتگی یک نوجوان از منطقه موسیان شهرستان دهلران از ناحیه دو دست دچار برق ‌گرفتگی شد.
وی تاکید کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد برق گرفتگی، بلافاصله اکیپ گشت کلانتری و ماموران آگاهی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی دهلران یادآور شد: در بررسی صحنه مشخص شد فردی 17 ساله به دلیل بی ‌احتیاطی و عدم استفاه از وسایل ایمنی دچار برق گرفتگی شده که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس جان خود را از دست داد.
سرهنگ مکی اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی در استفاده از تجهیزات برقی بسیاری از حوادث را کاهش می دهد.
شهرستان مرزی دهلران با 66 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری ایلام واقع است.
3032/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي برق گرفتگي ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از جایی شدن رودخانه‌های فصلی و سیلاب و آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی در شمال و شرق استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، منصور شیشه‌فروش از آبگرفتگی محورهای مواصلاتی و جاده‌های شهری و روستای در شمال و شرق استان خبر داده و اظهار داشت: رگبار باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نطنز منجر به فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی این مناطق شده است.

وی افزود: همچنین در اثر بارش‌ها برخی معابر شهری و روستایی و تعدادی از منازل مسکونی نیز دچار آب‌گرفتگی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، خاطرنشان کرد: بر اثر بازش‌های 24 ساعت اخیر محور آزادراه نایین– اردستان - کاشان در محدوده مهراندو و ظفرقند شهرستان اردستان، محور کسوج و همچنین محور اردستان - کاشان در محدوده زیرگذر زواره دچار آبگرفتگی شده و به همین تردد به کندی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه از آب‌گرفتگی جاده‌های انارک و ابوزیدآباد شهرستان اران و بیدگل خبر داده و افزود: بارش‌های رگباری در روستای ارور، گردنه ملأ احمد و گردنه زنجیرگاه شهرستان نائین باعث آبگرفتگی معابر روستا و 2 منزل مسکونی شده است.

شیشه‌فروش در ادامه سخنانش از  آبگرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، علویجه، بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک خبر داده و گفت: بارش‌ها همچنان در مناطق شمال و شمال شرق تا فردا صبح ادامه دارد‌.

وی یادآور شد: در کلان‌شهر اصفهان و مناطق مرکزی نیز از بعد از ظهر امروز تا فردا صبح بارش را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها به شهروندان توصیه می‌کنیم که از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی، آبراهه‌ها و مسیل‌ها خوداری کرده و تا زمانی که شرایط آب‌گرفتگی برطرف نشده، از تردد و سفرهای غیرضروری در مسیرها و جاده‌های مواصلاتی این مناطق بپرهیزند.

شیشه فروش با اشاره به اینکه امدادرسانی در مناطق تحت تأثیر توسط مدیریت بحران فرمانداری‌ها، اداره راهداری، هلال احمر، واحدهای آتش نشانی، پلیس راه، واحدهای خدمات شهری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می‌شود، گفت: تخلیه آب از منازل و معابر و ایمن سازی راه‌ها، انسداد موقت محورهای سیل گیر در حال انجام است.

انتهای پیام/170/

دیگر خبرها

  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • جشن برداشت گندم در دهلران
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران