Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره گروه مالی صدر پارس گفت: برای نواحی نوآوری شکل گرفته بهتر است که کاربری جدیدی از سوی شهرداری تعریف شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبده تبریزی، عضو هیئت مدیره گروه مالی صدر پارس در مراسم معرفی و ارائه برنامه‌های توسعه ناحیه نوآوری شریف که صبح امروز در سالن جابرابن حیان این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به جذابیت‌های سرمایه گذاری در توسعه زیر ساخت‌های ناحیه نوآوری شریف گفت: تشکیل اولین ناحیه نوآوری در اطراف شریف عادی است که در عمل بخش‌هایی از آن رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به هدف ناحیه نوآوری بیان کرد: وقتی از توسعه شهری صحبت می‌کنیم، هدف بازآفرینی قسمتی از شهر به گونه‌ای است که مکان مناسبی برای شرکت‌های فناوری وجود داشته باشد و تکرار موفقیت‌هایی که در بسیاری از شهر‌های دنیا مثل سیلیکون ولی در کالیفرنیا رخ داده است.

عبده تبریزی با بیان اینکه ناحیه نوآوری شریف اولین منطقه‌ای از این نوع در ایران است، ادامه داد: منطقه‌ای که ناحیه نوآوری در آن قرار می‌گیرد، باید ارزان باشد؛ یعنی به سرعت به منطقه‌ای گران تبدیل نشود تا امکان سرمایه گذاری در آن به آسانی رخ دهد. همچنین زیرساخت‌های مناسبی از جمله در مسئله دسترسی و حمل و نقل را داشته باشد.

وی تاکید کرد: از جمله ویژگی‌های نواحی نوآوری این است که باید حقوق مالکیت مردم آن منطقه به طور کامل مورد توجه قرار داده شود.

عضو هیئت مدیره گروه مالی صدر پارس پیشنهاد داد: بهتر است در مناطقی که موضوع شکل دهی نواحی نوآوری مطرح می‌شود تعریف کاربری جدیدی از سوی شهرداری صورت گیرد در حقیقت ضرورت دارد که کاربری از جنس کاربری نوآوری در کنار کاربری‌های مسکونی و اداری تعریف شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ناحیه نوآوری برنامه های دانشگاه شریف نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی شامگاه جمعه در فرهنگسرای رازی ورامین و با حضور سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه ورامین و مردم برگزار شد.

امینی در حاشیه این آئین به خبرنگار مهر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف استعدادهای نوظهور و شناسایی طراحان نوپا و جوانی است، که در زمینه پوشاک و مد و لباس ایرانی و اسلامی فعالیت کرده و نیازمند حمایت هستند.

این جشنواره به همت جامع بسیج زنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین با همکاری دیگر نهادها برگزار شده بود.

کد خبر 6082874

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور