Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@20:48:03 GMT

دولت به تعهد خود در پتروشیمی عمل می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۵۳۴

دولت به تعهد خود در پتروشیمی عمل می کند

حجت الاسلام روحانی بیان اینکه دولت به تعهد خود عمل می‌کند و گاز را به این پتروشیمی می‌رساند، گفت: هر طوری که سهام‌داران در پتروشیمی تصمیم بگیرند اقدام می‌کنیم و دولت به وظیفه خود در این زمینه عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» امروز (سه شنبه 25 دی) در جمع خبرنگاران به پتروشیمی گلستان اشاره کرد و  اظهار کرد: در سفر قبلی که خدمت مردم رسیدیم یکی از نکاتی که مطرح بود مسئله پتروشیمی بود و بیان داشتیم که این پتروشیمی تولد اوره کند باید بتواند مشتری خودش را پیدا کند ولی اگر محصول دیگری تولیداتشان را تغییر دهند و سرمایه‌گذاری بیشتری نیز می‌خواهد آمادگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت به تعهد خود عمل می‌کند و گاز را به این پتروشیمی می‌رساند، افزود: هر طوری که سهام‌داران در پتروشیمی تصمیم بگیرند اقدام می‌کنیم و دولت به وظیفه خود در این زمینه عمل می‌کند.

 

حجت الاسلام روحانی گفت: مردم ترکمن در کنار بقیه مذاهب در استان زندگی می‌کنند و باید شرایط وحدت استان باید دیگر استان الگو شود‌.

 

وی افزود: استفاده از ظرفیت اقوام و ظرفیت مذاهب در استان کاملا درست است و اصرار ما به این مهم بوده است و جزو شعارهایی بود که به آن عمل کردیم.

 

رئیس جمهوری گفت: امروز ما از اهل سنت در بخش‌های مختلف استفاده کردیم و اصل ما بر شایسته سالاری است و هر کس توانایی بیشتری دارد باید از آن استفاده شود.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم شاهد آبادانی بیشتر در استان گلستان باشیم.

 

در حاتل تکمیل شدن...

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان حسن روحانی خبرگزاری شبستان سفر رئیس جمهور سقوط هواپیما ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روحانی فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم سفر رئیس جمهور به گلستان پتروشیمی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه گفت : ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ محقق شد.

وی ادامه داد: براساس سند اشتغال در ابتدای سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۲ هزار و ۵۱۹ فرصت شغلی به عنوان تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان کرمانشاه پیش‌بینی شده است، که تا اسفندماه تعداد ۱۴ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۵۵ درصد تسهیلات ۱۶۵ میلیارد تومانی سهم استان کرمانشاه به میزان ۹۳ میلیارد تومان با پیش‌بینی ۸۵۰ فرصت شغلی در شهرستان کرمانشاه جذب شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ پرونده شکایات کارگری در مراجع تشخیص و حل اختلاف شهرستان کرمانشاه حل و فصل شده و میانگین رسیدگی در این مراجع به کمتر از ۳۰ روز رسیدگی است.

آمویی اضافه کرد: سالانه بیش از ۱۰ هزار بازرسی کار از بنگاه‌های اقتصادی مشمول قانون کار در راستای صیانت از نیروی کار و ایمنی محیط کار در استان انجام می‌شود.

وی افزود: یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت تعاونی با پیش‌بینی ۱۰ هزار فرصت شغلی در شهرستان کرمانشاه فعال بوده و نقش مهمی در مردمی کردن اقتصاد و تحقق شعار سال دارند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول
  • تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید پتروشیمی بندر امام
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو