Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا آقامیرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش سنگین برف در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: راه های روستایی الیگودرز همیشه با بارش برف بسته می شوند و این موضوع به علت توپوگرافی منطقه و نبود راه دسترسی مناسب به روستاها است.

وی یادآور شد: روستاهای شهرستان الیگودرز کم جمعیت هستند و جادهای نامناسبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام فرماندار الیگودرز دیروز راه دسترسی ۱۷۰ روستای این شهرستان بسته بود، افزود: تاکنون راه دسترسی حدود ۷۰ روستا باز شده و جاده مابقی روستاها همچنان بسته است.

آقامیرزایی خاطرنشان کرد: عوامل راهداری و هلال احمر در منطقه مستقر هستند و تلاش برای بازگشایی محورها ادامه دارد، همچنین اورژانس هوایی ما در این منطقه فعال است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس خبری که از سوی فرمانداری الیگودرز به ما اعلام شده است، یک نفر ادعا کرده در مسیر روستاهای الیگودرز یک خانم مفقود شده است؛ در حال حاضر نیروهای هلال احمر با تجهیزات و سگ زنده یاب به منطقه رفته اند و در حال بررسی موضوع هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: این حادثه در مسیر «زز و ماهرو» به الیگودرز اتفاق افتاده است و اگر خبر صحت داشته باشد امیدواریم فرد مذکور را زنده پیدا کنیم.

کد خبر 4513787

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدتهاست این روستا به قطب تولید موزیک سازی استان همدان تبدیل شده است و روزانه ۱۰ هزار متر مربع موزیک تولید می‌شود.

بیش از ۱۱۰ واحد موازئیک سازی در روستای ورقستان در حال فعالیت هستند و بیش از ۵۰۰ نفر در این روستا در این حرفه مشغول بکار هستند.

دیگر خبرها

  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • چشم اندازی از طبیعت بهاری در روستای تازه ناب علیا
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان