Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - سرپرست موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کردستان گفت: در راستای ارتقای این موسسه و اجرای چندین طرح مختلف آماده استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد ارشاد روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: این موسسه وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف، فعالیت خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این مجموعه متشکل از قسمت های ورزشی، اقامتی و توانبخشی است و خدمات ویژه به جامعه هدف ارائه می کند.
سرپرست موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کردستان افزود: از جمله وظایف این موسسه فراهم کردن بستر ارتقای نشاط روحی و جسمی، توانمندسازی و ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران است.
ارشاد با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی این موسسه در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع احداث شده است، گفت: استخر این مجموعه ویژه جانبازان و افرادی که محدودیت حرکتی دارند، است.
وی یادآور شد: مجموعه فرهنگی هتلینگ و رستوران موسسه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع ایجاد شده است.
سرپرست موسسه فرهنگی ،ورزشی و توانبخشی ایثار کردستان با اشاره به اینکه تمامی بخش های این موسسه از استانداردهای لازم برخوردار هستند، افزود: اولویت نخست ارائه خدمت به جامعه ایثارگران است و علاوه بر این دیگر اقشار جامعه هم می توانند از امکانات این موسسه بهره مند شوند.
ارشاد تاکید کرد: فضایی در حدود 10 هزار مترمربع هنوز عملیات اجرایی در آن انجام نشده و در نظر داریم با مشارکت بخش خصوصی فضاهایی برای رشته های ورزشی همچون پینت بال و والیبال ساحلی در آن ایجاد کردیم.
وی با بیان اینکه 55 درصد ظرفیت این مجموعه مختص ایثارگران است، یادآور شد: بطور میانگین در ماه یک هزار و 600 نفر از استخر این موسسه استفاده می کنند.
سرپرست موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کردستان گفت: از جمله برنامه های آینده ما اجرای طرح پایش سلامت ایثارگران و احداث درمانگاه در این موسسه است.
موسسه فرهنگی ،ورزشی و توانبخشی ایثار کردستان سال 87 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع کلنگ زنی شد.
9936/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خدمات رساني ايثارگران سرمايه گذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد و پس از قرائت فاتحه برای ایشان، دفتر یادبود این مجموعه را نیز امضا کرد.

سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی کد خبر 846599 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه پاکستان سید ابراهیم رئیسی معاون اول رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • پایان مسابقات ورزشی قهرمانی مراکز توانبخشی اوتیسم استان کرمان