Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@01:03:46 GMT

شکارچیان متخلف شیروانی روانه زندان شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۹۴۶

شکارچیان متخلف شیروانی روانه زندان شدند

خراسان شمالی- حمید فخرانی جزئیات دستگیری شکارچیان متخلف در شهرستان شیروان را تشریح کرد.

حمید فخرانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: از چهار نفر شکارچی متخلفی که به جرم شکار غیرمجاز و به جرم نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز در یکی از روستاهای مرزی شیروان دستگیر شده بودند ۲ نفر از آنان به زندان محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک نفر از این متخلفین به جرم شکار غیر مجاز یک راس قوچ و اقدام به نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز به ۳ سال حبس تعزیری محکوم شدند که از این مدت ۶ ماه ان بصورت تعزیری قطعیت یافت و دو سال و شش ماه به مدت ۳ سال تعلیق شد.

فخرانی گفت: متهم دیگر نیز مدت یک سال حبس تعزیری و ضبط اسلحه به نفع وزارت دفاع محکوم شد و دو نفر دیگر نیز علاوه بر پرداخت جریمه حقوقی باید مبلغ ده میلیون تومان بایت شکار غیر مجاز یک راس قوچ نیز پرداخت کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شکارچی متخلف شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز

سیروس دهقان شیری مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از شناسایی ۲ هزار و۴۶۲ نیروی کار غیر مجاز خارجی در کارگاههای تولیدی و اصناف این استان خبر داد.

سیروس دهقان شیری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی باکارفرمایان متخلف در استان البرز افزود: براساس مفاد قانون کار، اتباع خارجی که فاقد کارت کار باشند، اجازه اشتغال در اصناف و واحد های تولیدی استان را نداشته و در صورت مشاهده بکارگیری، کارفرمای آن‌ها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه و حبس خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و۶۵۳ مورد گشت های مشترک بازرسی کار در سال گذشته انجام شد ادامه داد: طرح های نظارتی برای شناسایی و جمع آوری نیروی کار غیرمجاز خارجی در البرز ادامه دارد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز بیان کرد: دراین زمینه ۱۵۱ کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و ۸۹۸ نیروی کار ایرانی در سال ۱۴۰۲ جایگزین اتباع خارجی غیرمجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی شدند.

دهقان شیری گفت: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی، نسبت به استعلام و درخواست پروانه کار برای نیروهای خارجی مورد نیاز خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند