Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:44:51 GMT

ضرورت همکاری همه نهادها در ساماندهی کودکان کار

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۹۷۰

ضرورت همکاری همه نهادها در ساماندهی کودکان کار

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی صبح امروز 25 دی‌ماه در جلسه ساماندهی کودکان کار و خیابانی که با حضور نمایندگان این کمیته در بهزیستی استان مرکزی برگزار گردید اظهار کرد: موضوع کودکان کار و خیابانی یکی از مهم‌ترین معضلات استان است که ضرورت دارد با مشارکت بین‌بخشی این آسیب اجتماعی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به فعالیت‌های صورت گرفته در استان در این خصوص اشاره کرد و گفت: اقدامات اولیه به منظور نیازسنجی و شناسایی با مشارکت اورژانس اجتماعی بهزیستی و دفتر ساماندهی آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد اما نیاز است تا تمامی دستگاه‌های استان در این خصوص با بهزیستی همگام شوند و درخصوص جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی عزم جدی صورت گیرد.
امینی با اشاره به اینکه 13 دستگاه در قبال کودکان خیابانی و ساماندهی آن‌ها مسئولیت مستقیم دارند اظهار داشت: سازمان بهزیستی تنها در این زمینه مسئول نیست به طوری که نیروی انتظامی، ‌دادگستری، شهرداری، وزارت کار، وزارت بهداشت، کمیته امداد، و... در این زمینه مسئولیت مستقیم دارند و لازم است دستگاه‌های مرتبط هر کدام به وظیفه خود در این خصوص عمل نمایند.
وی افزود: بزودی یک موسسه هم در شهر خمین فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در صورتی که شهرستان ساوه هم تا پایان سال موفق به تشکیل موسسه‌ای برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی شود، قطعا از حمایت‌های مجموعه بهزیستی نیز بهره‌مند خواهد شد.
این مقام مسئول افزود: در ماده ۸۰ برنامه ششم توسعه کشور موضوع ساماندهی کودکان کار از اولویت‌های فعالیت سازمان بهزیستی است و قطعا برای انجام این فعالیت‌ها و ساماندهی کودکان کار نیاز به تاسیس یک موسسه غیردولتی است.
امینی بیان کرد: با وجود تلاش‌های بهزیستی برای ساماندهی کودکان کار و از سویی تنوع در آسیب‌های اجتماعی، همکاری همه نهادها به‌ ویژه شهرداری و فرمانداری ضروری است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی بهزیستی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جواد خیابانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند