Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش از سرهنگ فرشاد مهدوی قلعه که در حادثه هواپیمای بوئینگ 707 مجروح شده و در بیمارستان بستری است، عیادت کرد.

به گزارش سه شنبه ایرنا روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده این نیرو، با حضور در بیمارستان بعثت نهاجا ضمن عیادت و احوالپرسی از سرهنگ فرشاد مهدوی قلعه، روند درمان وی را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش در این دیدار امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نیز طی تماس تلفنی با امیر سرتیپ نصیرزاده وضعیت سلامت سرهنگ مهدوی قلعه را بررسی و ضمن آرزوی سلامتی برای وی با این مجروح حادثه صبح امروز مکالمه تلفنی کرد.
هواپیمای بوئینک 707 ارتش جمهوری اسلامی ایران که بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش به منظور واردات گوشت گرم گوسفند به بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر کرده بود، صبح دوشنبه در زمان بازگشت دچار سانحه شد و در فرودگاه فتح استان البرز سقوط کرد.
در این حادثه 15 نفر از سرنشینان این هواپیما در دم جان خود را از دست دادند.
سیام*9612**1553

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نهاجا بوئينگ 707 بازمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شی پرنده بود که به آن‌ها تیراندازی شده بود.

به گزارش مهر؛ امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آن‌ها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد