Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:22:33 GMT

فیلم/ تلاوت استاد مهدی شايق

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۳۰۷۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایکنا از یزد، تلاوت استاد مهدی شايق، قاری بین‌المللی از سوره‌های اعلی و كوثر در محفل جامعه قرآنی استان که شب گذشته، 24 دی ماه در مسجد امام حسین (ع) یزد برگزار شد، تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت

خلداوی رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری گفت: دانشگاه شاهد در سال ۶۹ تاسیس شده است و اکنون دانشکده‌های دانشگاه در یک مکان متمرکز شده است. دانشگاه شاهد دارای ۱۰ دانشکده است که چهار دانشکده مربوط به علوم پزشکی است؛ دانشکده داروسازی در آینده نزدیک تاسیس خواهد شد. 

وی بیان کرد: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است. در حوزه آموزش و پژوهش اقدامات خوبی انجام شده و بودجه پژوهشی در این مدت ۱۰ برابر شده است. 

رئیس دانشگاه شاهد ادامه داد: آزمایشگاه محاسبات رایانه ای با هزینه پنج میلیارد تومان راه اندازی شده است. تعداد قرارداد های ارتباط با صنعت در مدت دو سال ۱۷ برابر و میزان مبلغ آن حدود ۱۴ برابر شده است. 

خلداوی تاکید کرد: مجوز تاسیس پارک علم و فناوری اخذ شده است و در مدت دو سال گذشته مرکز رشد افتتاح شده است. پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد غیر متمرکز است. 

وی افزود: سرانه تولید مقاله به ازای هر استاد حدود ۱/۵ است و سالیانه ۵۳۰۰ مقاله در این دانشگاه نوشته می شود. دو استاد یک درصد و دو استاد دو درصد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 

وی گفت: اکنون در دانشگاه شاهد حدود ۶۰ دانشجوی خارجی در حال تحصیل هستند و اکثرا از کشور نیجریه هستند. از سال بعد از ۱۲ کشور مانند پاکستان، استرالیا، عراق و سوریه دانشجو در این دانشگاه خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • دو سالانه سرنا نوازی - لرستان