Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو - ایرنا - یک کودک 10 ماهه به تازگی بر اثر ابتلا به ویروس آنفلولانزای خوکی (H1N1 ) در گرجستان جان خود را از دست داد و به این ترتیب تعداد جان باختگان بر اثر شیوع این بیماری به 16 نفر رسید.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری ' آپسنی ' این در حالی است که منابع خبری گرجستان از اقدامات تعویق ناپذیر دولت این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس آنفلوانزای خوکی در گرجستان خبر دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراقبت های ویژه ، ارایه داروهای رایگان ، سم پاشی واحدهای مسکونی و عمومی، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها ، فعالیت 24 ساعتی بیمارستان ها در تفلیس پایتخت گرجستان و سایر شهرهای این کشور از اقدامات دولت برای مقابله با این بیماری اعلام شده است .
برای جلوگیری از انتقال ویروس آنفلوانزای خوکی از گرجستان کشورهای همسایه این کشور مانند جمهوری آذربایجان اقدامات پیشگیرانه در گذرگاهای مرزی را تقویت کرده اند .
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز به شهروندان کشورمان توصیه کرده است به جز در موارد ضروری تا اطلاع بعدی از سفر به گرجستان خودداری کنند.
خاورم ** 337** 1579

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گرجستان شيوع آنفلوانزاي خوكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری