Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان اجرایی همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی گفت: طولانی شدن غیبت امام عصر (عج) گاهی سبب دور شدن عده‌ای از دوستداران این امام همام از ایشان شده و این مسئله شبهه و شک در افراد ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اینکه خود حضرات اهل‌بیت (ع) در روایات فراوانی مردم را آگاه کرده و در راستای قوی‌تر کردن ایمان به غیب مردم حرکت کرده‌اند، اما گاهی مشاهده می‌کنیم که به دلیل طولانی شدن زمان غیبت، در میان مردم شک و شبهه در مورد غیبت امام عصر (عج) ایجاد می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه گاهی حتی نخبگان از ما درباره چگونگی و کیفیت غیبت امام عصر (عج) سؤال می‌کنند، ادامه داد: گاهی ممکن است یک سلسله اتفاقاتی در مسیر زندگی انسان بیفتد که اعتقادات انسان را نسبت به وجود نازنین امام زمان (عج) سست کند، در حالی که نباید این‌گونه باشد و همه این‌ها امتحانات الهی است.

آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به بیان امام رضا (ع) در مورد این موضوع که ائمه (ع) به وضعیت شیعیان آگاهی دارند، تأکید کرد: این امام همام فرموده‌اند در هفته چند بار اعمال شیعیان بر ما ابلاغ می‌شود و هیچ شیعه‌ای در سرزمین ما نیست مگر اینکه از وضعیت و خصوصیات او آگاه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید بتوان مسئله مهدویت را در جامعه نهادینه کرد، مطرح کرد: نباید به زبان ظهور و فرج امام عصر (عج) را از خداوند خواست بلکه باید با اعمال و رفتار خود متوجه آن حضرت شده و فرج آن حضرت را از خداوند متعال بخواهیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان ابراز کرد: از خداوند کمک بخواهیم تا شما را در امر مهدویت یاری کند تا به‌واقع انتظار فرج امام عصر (عج) را داشته باشیم، چراکه فرج آن حضرت در واقع فرج و گشایش در گرفتاری‌هایی انسان‌ها است، چراکه اهل‌بیت (ع) نیازی به ما ندارند و ما نیاز به آن‌ها داریم.

انتهای پیام/ح

موضوع مهدویت باید در جامعه اسلامی نهادینه شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024

کینگزلی کومان در بدترین زمان ممکن مصدوم شد.

طرفداری | کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که ادامه فصل را به علت مصدومیت از دست داد، ممکن است در یورو 2024 نیز غایب باشد.

به گزارش اکیپ، کینگزلی کومان که در جریان تقابل بایرن مونیخ با کلن دچار مصدومیت شد و ادامه فصل جاری را از دست داد، حال شانس حضور خود در یورو 2024 را نیز در خطر می بیند. کینگزلی کومان شانس بسیار اندکی برای خود برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی فرانسه قائل است. بازیکنانی چون بردلی بارکولا یا موسی دیابی شانس بیشتری دارند و انتظار می رود یکی از آن ها به جای کینگزلی کومان راهی تیم ملی فرانسه و مسابقات یورو 2024 شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی