Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی، بسته شده تا مسئولان آن برای پرداخت حواله بازیکنان به مشکل بخورند.

به گزارش مشرق، مسئولان استقلال قول داده بودند حواله‌های بازیکنان را در هفته جاری پرداخت کنند، اما وقتی موعد پرداخت حواله‌ها رسید، متوجه بسته شدن حساب باشگاه شدند.

ظاهراً شخصی که یک میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب داشت، با پیگیری قانونی، حساب باشگاه را بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استقلال مدعی شده‌اند که علی فتح‌الله‌زاده در دوران مدیریت خود یک میلیارد تومان از این شخص قرض گرفته و صورتجلسه پول دریافتی را در هیئت مدیره مصوب کرده تا اعضا با دریافت این پول موافقت کنند. در واقع این پول، به حساب بدهی‌های باشگاه اضافه شده، اما مسئله این است که پول دریافتی در دفاتر باشگاه ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید:

شکایت ذوب‌آهن از باشگاه استقلال

این مشکلات باعث ناراحتی شدید مسئولان استقلال شده و آنها که درگیر جذب بازیکن و پرداخت مطالبات بازیکنان بودند، باید در دادگاه حاضر شده و نسبت به این موضوع از خود دفاع کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا استقلال فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز