Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از "دیلی میل"، در اواسط سال 2018، موسس شرکت تسلا ادعا کرد که رودسترهای آتی این شرکت با مجموعه قابل اعتمادی از راکت‌های بالا برنده کوچکی با نام "پکیج فضایی x" ارائه خواهند شد.

در ابتدا ماسک اعلام کرد که این راکت‌های کوچک، برای کمک به شتاب‌گیری خودروها، سرعت بالا، و قدرت به رودسترها اضافه خواهند شد و اینک او ادعا می‌کند که این مجموعه به پرواز یا معلق بودن خودروهای تمام الکتریکی‌اش نیز منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک اضافه کرد: ما از "اسپیس x" با گازهای سرد و فشار هوای فوق زیاد در یک مخزن کامپوزیتی در صندلی‌های عقب استفاده کردیم.

قطعا بسیار عجیب است اما مطمئنیم ماسک در خصوص ساختنش بسیار جدی است. مطمئنا چنین سیستمی بسیار گران است در تعداد زیاد ساخته نمی‌شود.

به غیر از این موتور راکتی، رودسترهای جدید تسلا محصولاتی قابل توجه هستند. این خودرو با موتور ویژه و باتری 200 کیلووات‌ساعتی مسافتی حدود 1000 کیلومتر را با هر بار شارژ می‌پیماید و در 1.9 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر خواهد رسید.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا کارگرانش را اخراج می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس نیوز، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا از اخراج بیش از ۱۰ درصد نیروی کار این شرکت خبر داد.

تسلا حدود ۱۲۷ هزار نیروی کار دارد و تصمیم جدید حدود ۱۴ هزار نفر را شامل می شود.

دو هفته پیش این شرکت تولید کننده خودروهای برقی از کاهش فروش خود در سه سال گذشته خبر داد.

این شرکت چندملیتی هشدار داده در سال جدید میلادی هم رشد فروش به طور قابل توجهی ضعیف تر از هدف اعلام شده خواهد بود.

اخیراً یک پرونده جدید هم علیه این شرکت خودروساز به اتهام نقض قانون پرداخت دستمزد کارگران در دادگاه کالیفرنیا باز شده است.

این پرونده از سوی دو نفر از کارگران سابق تسلا در دادگاه منطقه‌ای ساکرامنتو مطرح شده و آنها از جانب هزاران نفر از کارگران تسلا خواستار دریافت ۵ میلیون دلار خسارت از این شرکت شده اند.

کد خبر 6080169

دیگر خبرها

  • تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • سریعترین خودروهای سه سیلندر که عملکردشان شما را شگفت‌زده خواهند کرد (+عکس)
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • تسلا کارگرانش را اخراج می کند
  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک