Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سریال «هیولا» به قلم پیمان قاسم‌خانی و کارگردانی مهران مدیری این روزها در حال تولید است و پیش‌بینی می‌شود سال آینده در شبکه نمایش خاگی توزیع شود.

سریال «هیولا» جدیدترین تجربه مهران مدیری در سریال‌سازی و همکاری دوباره او به همراه پیمان قاسم‌خانی برای یک همکاری جدید بعد از سال‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال که نیمه آذر ماه کلید خورده است داستان زن و شوهری است که به سمت خلاف کشیده می‌شوند و در این مسیر اتفاقاتی را تجربه می‌کنند.

این سریال 15 قسمت دارد که البته شنیده می‌شود توانمندی بسط در قصه او نهفته است.

محمد بحرانی، سیما تیرانداز، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان‌نژاد، عزت‌الله مهراوران، افشین زی‌نوری و... بازیگران اصلی این سریال هستند و در نگاه اول این ترکیب نشان می‌دهد که جای سیامک انصاری در آخرین ساخته مدیری خالی است.

در مورد «هیولا» باید گفت این سریال می‌تواند به لحاظ بیزینسی اتفاقی متفاوت در شبکه نمایش خانگی باشد و با حضور مهران مدیری در یک نقش منفی می‌توان حدس زد سریال اثری قابل قبول بعد از سال‌ها است، ضمن اینکه پیمان قاسم‌خانی هم تلاش می‌کند تا برای این تجربه جدید سنگ تمام بگذارد تا جدا از نام و تجربه حرفه‌ای‌اش همکاری جدیدش با مهران مدیری را بعد از سال‌ها تثبیت کند.

خبرنگار: پیروز قهرمانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر گوهر خیراندیش مهران مدیری برنا نقش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان

محمد جواد خانی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی و پیش بینی‌های انجام شده در گیلان ، تا به امروز ۵۹ سر دهنه خاکی اولویت دار در گیلان، پس از مرمت، بازسازی و یا ساخت، آبگذاری شده اند.


وی افزود: بیشترین تعداد سر دهنه‌ های کشاورزی آب در شهرستان‌های تالش، آستارا، رودسر واقع شده اند.


معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب گذاری شده دب شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها، همه ساله برای جلوگیری از سیلاب‌ها در فروردین و اردیبهشت، مرمت، بازسازی و ساخت سر دهنه‌ های خاکی به سرعت انجام می‌شود.


 خانی پور افزود: همچنین ۳۶۶ سر دهنه اولویت دار دیگر در استان در دست مرمت، بازسازی و ساخت است که تا پیش از شروع عملیات کاشت برنج بر اساس تقویم زراعی جهاد کشاورزی گیلان به پایان خو هد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کاهش ۴۶ درصدی سوانح رانندگی استان قزوین
  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • کاهش فوتی‌های سوانح رانندگی
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • بوگاتی شیرون سوپر اسپرت؛ مشکی باشه، هیولا باشه! (عکس)
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری