Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی ماده ۵۴ لایحه برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران پیشنهادی برای اضافه شدن یک بند به ماده ۵۴ را مطرح کرد تا بر اساس آن شبکه معابر شهری تکمیل شود.

در ادامه پورسید آقایی با پیشنهاد مخالف کرد و گفت: این پیشنهاد برخلاف بند‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت پس از آن که پیشنهاد حبیب زاده به رأی گذاشته شد و موفق به کسب آرای لازم نشد اعطا، نظری و امینی به حبیب زاده گفتند که ما به این پیشنهاد رأی دادیم.

در ادامه خداکرمی هم نسبت به رفتار این ۳ نفر بی تفاوت نماند و گفت: مگر معامله رأی است که اعلام می‌کنید به چه چیزی رأی دادید.

وقتی که پورسیدآقایی نسبت به تصویب طرح اخذ عوارض برای تردد از معابر شهری اصرار کرد، حجت نظری گفت: هر وقت که می‌خواهند از مردم پول بگیرند، می‌گویند در همه جای دنیا اینگونه است، اما موقع خدمات دهی با شرایط داخل مقایسه می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود

 قشلاقی در جلسه شورای شهر هشترود با بیان اینکه متاسفانه محدوده شهر برای احداث و ساخت مسکن کوچک است گفت: از این رو با الحاق ۱۵۰ هکتار زمین می‌توان شهر را گسترش داد.

وی در ادامه از راکد ماندن طرح فاضلاب مدرن شهری انتقاد و اظهار کرد: متاسفانه این طرح در داخل شهر به آهستگی به جلو می‌رود و هر سال چند صد متری اجرا می‌شود.

قشلاقی افزود: متاسفانه قبل از اجرای شبکه در داخل شهر اقدام به احداث ساختمان تصفیه‌خانه کردند و هزینه میلیاردی شد و متاسفانه پس از گذشت چند سال دیوار‌های این تصفیه‌خانه هم در حال تخریب است.

فرماندار هشترود تصریح کرد: سرازیر شدن فاضلاب شهری هشترود به رودخانه وسط شهر قابل قبول نیست زیرا علاوه بر نشان دادن چهره کریه به شهر باعث بروز بیماری هم می‌شود و متاسفانه کشاورزان پایین دست رودخانه‌ها هم از آب این فاضلاب آبیاری می‌کنند.

وی در ادامه از شهرداری خواست سد معبر کنندگان در سطح شهر را ساماندهی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • شاهکار مهندسان ایرانی در آسیا/ تعظیم سریلانکا به توان فنی ایران
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود