Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛صبح امروز با حضور مسئولین استانی پیکر شادروان فرشاد یوسف وند مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان تشییع وبه خاک سپرده  شد.

پیکر شادروان فرشاد یوسفوند پس از وداع در استانداری لرستان به زادگاهش انتقال و با حضور دکترمرادپور معاون عمرانی، امام جمعه الشتر، رییس حوزه استانداری ، رییس برنامه و بودجه استان ، فرماندران، مدیران استانی  و اقشار مختلف مردم در روستای دره تنگ الشتر به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادروان یوسفوند  سرپرست دفتر فنی استانداری لرستان یکشنبه شب به علت واژگون شدن خودرو در گردنه ایواندر  واقع در محور خرم آباد -سلسله  دچارسانحه شد ودرگذشت.

این سانحه تصادف در ساعت 35: 23دقیقه رخ داده بود و شادروان یوسفوند پس از اعزام به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده  در گذشت.

 

فرشاد یوسفوند که ریاست اداره راه و شهرسازی بروجرد و معاونت شهرداری خرم‌آبادرا در کارنامه خودداشت در مهرماه  97 با حکم استاندار لرستان به عنوان سرپرست دفتر فنی استانداری لرستان منصوب شده بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره راه و شهرسازی امام جمعه برنامه و بودجه خاک شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفقت استاندار لرستان شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان،در جلسه هیأت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

براساس این خبر ،ابوطالب شفقت هجدهمین استانداری است که سکان استانداری لرستان را در دست می‌گیرد.

پیش از این «فرهاد زیویار» استاندار لرستان بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898127

دیگر خبرها

  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی