Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهریار از افزایش سالانه ۸ هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی شهریار و نیاز به ایجاد ۲۶۰ کلاس جدید خبر داد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، نورالله طاهری امروز در جلسه افتتاح مدرسه خیرساز مرحوم موجانی در روستای رامین شهرستان شهریاربا اشاره به میزان افزایش سالانه دانش‌آموزان اظهار داشت: سالانه 8 هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزان شهریار اضافه می‌شود که برای این تعداد نزدیک به 250 تا 260 کلاس درس باید آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر کمک خیران نبود قطعاً بسیار عقب‌تر از شرایط کنونی بودیم چرا که آماده‌سازی و ایجاد این تعداد کلاس کار سخت و دشوار است.

فرماندار شهریار عنوان کرد: با توجه به تراکم بالای دانش‌آموزی از سازمان نوسازی توقع داشتیم که بیش از مجموعه شهری و خیران در خدمت ساخت و ساز مدارس باشند که این گونه نبود، بنابراین از خیران می‌خواهیم به شهریار بیشتر توجه کنند چرا که جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان نیاز به افزایش کلاس بیشتر دارد.

تصمیم جدید کمیسیون تلفیق برای نوسازی مدارس در سال 98بیش از 26 میلیارد تومان از اعتبارات طرح‌های نوسازی مدارس لرستان اخذ شددرخواست نماینده مجلس از دولت درباره نوسازی مدارس

تغییر روش در مدیریت آموزش و پرورش ضروری است

در ادامه محمدعلی قورچی بیگی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان تهران نیز با اشاره به روند ساخت این مدرسه خیرساز گفت: این مدرسه دارای 407 متر زیربنا و 6 کلاس درس است که با هزینه یک میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

وی همچنین با اشاره به تخصیص 650 میلیون تومان اعتبار دولتی برای احداث این مدرسه افزود: عمده مشکل ما در این زمینه موضوع مدیریت و نوع نگاه به آموزش و پرورش است که با توجه به شرایط کنونی مدارس و زیرساخت‌های آموزشی تغییر روش در مدیریت امری ضروری است.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید به دنبال روش‌های جدید جذب باشیم تا آموزش و پرورش از این وضعیت خارج شده و به سمت تغییر کاربری‌ها پیش رود و از درآمدهای حاصل از این بخش در حوزه آموزش و پرورش استفاده شود و تنها به دنبال جذب اعتبارات دولتی نباشیم.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تعهد خیران نیک اندیش در سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد سه برابری داشته است.
میثم لک زایی افزود:  بیش از ۲۱۰ هزار مترمربع از پشت بام مدارس سیستان و بلوچستان ایزوگام شد که در سیل اخیر جنوب استان یکی از مواردی که سبب شده آسیب کمتری به مدارس وارد شود، اقدامات پیشگیرانه نوسازی مدارس بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۲۶۰ هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس در سطح استان انجام شده است.
وی یکی دیگر از اقدامات مهم دولت سیزدهم را آغاز طرح های محرومیت زدائی دانست و گفت: از این محل ۵۹ طرح با تعداد ۴۳۸ کلاس درس در حال ساخت است که در ماه‌های پایانی سال گذشته تعدادی از آنها به بهره برداری رسید.
لکزایی در خصوص هنرستان‌ها و شبانه روزی‌ها نیز افزود: ۳۰۷ کلاس درس همسو با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فراگیری حرفه و گسترش عدالت آموزشی در سطح استان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اینک ۳۵ سالن‌های ورزشی و استخر‌های در دست ساخت داریم که بهره برداری از آنها کمک قابل توجهی به توسعه ورزش در بین دانش آموزان استان می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان مرکزی