Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:28:03 GMT

آلبوم عکس‌های خانوادگی جین آستن پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۳۶۷۴

آلبوم عکس‌های خانوادگی جین آستن پیدا شد

تهران- ایرنا- آلبومی از عکس‌های نادر خانوادگی «جین آستن» Jane Austen نویسنده معروف انگلیس که مدتی طولانی گم شده بود، در سایت فروش تجارت الکترونیکی ای‌بی (eBay) پیدا شد.

به گزارش روز سه‌شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از فاکس نیوز، «کارن لیورز» این آلبوم عکس را در سایت ای‌بی خریداری کرد به این امید که پر از عکس‌های اشراف‌زادگان سده 19 باشد، اما با نگاهی اجمالی به آن دریافت که این عکس‌ها از خانواده رمان‌نویس مشهور انگلیسی به جا مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«جین آستن» نویسنده رمان‌های معروف «غرور و تعصب»، «عقل و احساس» و «منسفیلد پارک»، چهره‌ای مهم در ادبیات انگلیسی است.
عکس این رمان‌نویس که سال 1817 در سن 41 سالگی از دنیا رفت، در این آلبوم دیده نمی‌شود، اگرچه عکس‌هایی از بستگان نزدیک وی در آلبوم به چشم می‌خورد.
این آلبوم در سایت ای‌بی به ارزش دو هزار و 800 دلار به فروش گذاشته شد و در نهایت لیورز آن را با پرداخت یک‌هزار دلار خریداری کرد.
لیورز گفت: این آلبوم را خریدم با این تصور که عکس‌های جالبی باشد، زیرا قدیمی و مرتبط با ایرلند بود.
وی که در ایرلند زندگی می‌کند، گفت که این آلبوم را از فروشنده‌ای در آمریکا خریده است درحالیکه نه خودش و نه فروشنده از اهمیت و چشمگیر بودن این آلبوم اطلاعی نداشته اند.
گفته می‌شود که خانواده آستن، نقش زیادی در نوشته‌های وی داشته‌اند. وی با چاپ رمان‌های عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک و «اما» (Emma)، به موفقیتی به عنوان نویسنده‌ای با آثار چاپ شده دست یافت.
آستن دو رمان دیگر نیز به نام «نورثنگر ابی» و «ترغیب» نوشت که هر دو در سال 1818 و پس از مرگ نویسنده، چاپ شد و آخرین اثر آستن «ساندیتون» نام دارد اما مرگ به وی امان نداد تا آن را تکمیل کند.
فراهنگ**9109** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آلبوم عكس اي بي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان

ایسنا/خراسان رضوی اسامی دانش‌آموزان با توجه به حروف الفبا، بر نمرات تأثیر می‌گذارد.

به نقل از ارث، نمرات آزمون، شرکت در کلاس و تکمیل تکالیف، معیارهای سنتی موفقیت تحصیلی هستند، با این حال، نتایج تحقیق اخیر نشان می‌دهد توالی الفبا که نام‌خانوادگی دانش‌آموز بر اساس آن در لیست قرار می‌گیرد، می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر نمرات آنان تأثیر بگذارد.

این یافته جالب از تجزیه‌ و تحلیل گسترده بیش از ۳۰ میلیون رکورد به دست آمد و  سوگیری حروف الفبا و در عین حال قابل توجه را آشکار کرد.

این تحقیق در دانشگاه میشیگان انجام شد و مجموعه وسیعی از داده‌های تاریخی را تجزیه‌ و تحلیل کرد.

این داده‌ها شامل برنامه‌ها، دانش‌آموزان و تکالیف مختلفی بود که همگی از طریق سیستم آنلاین مدیریت می‌شدند.

این پلتفرم مانند سایر پلتفرم‌ها، به‌طور خودکار تکالیف دانش‌آموز را بر اساس نام‌خانوادگی و حروف الفبا مرتب می‌کند.

محققان دریافتند نتایج تحصیلی دانش‌آموزانی که نام‌خانوادگی آنان حروف اول الفبا بود با نمرات افراد دیگر متفاوت شد و اگرچه این تفاوت به ظاهر کوچک است، اما می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر معدل کل و فرصت‌های شغلی آینده آنان تأثیر بگذارد.

این مطالعه توسط مجله Management Science در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • کشف معمای هولدن کالفیلد: هویت‌جویی، انزواطلبی و صداقت‌گرایی