Web Analytics Made Easy - Statcounter

"پاتریک فرایدی ازه" با آماری ضعیف به ویژه طی سالهای اخیر به تازگی برای پیوستن به تیم استقلال در اردوی این تیم در ترکیه حضور پیدا کرده است.

سرویس ورزش مشرق – پس از مطرح شدن نام کالیب اکوبان مهاجم غنایی بزرگ شده ایتالیا که رزومه ای قابل توجه در آخرین تیم باشگاهی اش داشت به تازگی اسم پاتریک فرایدی ازه ( Patrick Friday Eze ) به عنوان گزینه حضور در نوک خط حمله استقلال مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حد فاصل " پابلو سزار" پاراگوئه ای هم برای همراهی استقلال گزینه شد ولی هم او و هم اکوبان در نهایت به این تیم نیامدند.

مرور رزومه بازیکن مورد نظر استقلال مشخص می‌کند او در فصول اخیر افت شدیدی داشته و اگر بدتر از الحاجی گرو نباشد، نهایتاً در حد و اندازه‌های او خواهد بود. مشرق پیش از آمدن الحاجی گرو هم کارنامه این بازیکن را منتشر کرد (اینجا) و احتمال مفید نبودن او را مطرح نمود اما…
 

بیشتر بخوانید: مهاجم مد نظر استقلال در ترکیه حاضر شد

در ادامه به بررسی کارنامه نه چندان پربار این بازیکن نیجریه‌ای می‌پردازیم:

**۲۶ ساله نیجریه‌ای!

"پاتریک فرایدی" بازیکن ۲۶ ساله اهل کشور نیجریه‌ای است که ۸۷ کیلو وزن و ۱۸۷ سانتی متر قد دارد. پست تخصصی این بازیکن هم مهاجم نوک است. فرایدی راست پاست.

**استارت از ساحل عاج!

او اولین بار در باشگاهی در ساحل عاج به نام آفریقا اسپورت وارد دنیای حرفه یا فوتبال شد. سال ۲۰۱۱ بود که با این تیم حتی در لیگ قهرمانان آفریقا هم به میدان رفت و تا دو سال بعد هم در همان شرایط باقی ماند.

**عزیمت به صربستان!

"پاتریک فرایدی" در تابستان ۲۰۱۳ به تیمی در صربستان پیوست که "راد" (Rad) نام دارد البته تنها ۱۱ دقیقه در آن تیم فرصت بازی (در دو بازی) را پیدا کرد و هیچ گلی هم به ثمر نرساند. سپس به صورت قرضی به تیمی دیگر در همان کشور رفت و با "ناپرداک" بازی کرد البته تنها در ۳ دیدار و مجموعاً ۶۵ دقیقه! باز هم بدون گل زده!

**شکوفایی و آقای گلی!

"پاتریک فرایدی" در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به تیم"ملاتوشکانی" صربستان پیوست و توانست با آماری خیره کننده ۱۵ گل در ۲۶ بازی برای تیمش به ثمر برساند و عنوان آقای گلی را به نام خود سند بزند. این آمار در لیگ ۱۶ تیمی بدست آمد و جالب این بود که تیمش کلاً ۴۱ گل در آن فصل به حریفان زده بود که سهم فرایدی از کل ۳۷% می‌شود. با این وجود تیمش در پایان آن فصل به رتبه‌ای بهتر از هفتمی دست نیافت.

**حضور در خاورمیانه!

"پاتریک فرایدی" در فصل ۱۶-۲۰۱۵ به خاورمیانه و کشور امارات رفت تا برای الفجیره توپ بزند. او در ۲۴ بازی که برای این تیم به میدان رفت ۱۴ گل به ثمر رساند تا روند خوبش را حفظ کرده باشد. گرچه در پایان تیمش سقوط کرد و به دسته دو رفت!

**شروع افت محسوس از عربستان!

"پاتریک فرایدی" از امارات به صورت قرضی به تیم القادسیه عربستان رفت تا فصل ۱۷-۲۰۱۶ را با ۲۴ بازی و تنها ۵ گل به پایان برساند که در قیاس با آمار فصول قبلش به شدت ضعیف بود و گل‌هایش به کمتر از یک سوم تقلیل یافت!

**ورود به لیگ ترکیه!

او در تابستان ۲۰۱۷ به باشگاه قونیه اسپور در سوپرلیگ رفت و با این تیم ترکیه‌ای قرارداد سه ساله بست. در نیم فصل اول در ۷ بازی ۲ گل به ثمر رساند تا به صورت قرضی او را به دنیزلی اسپور منتقل کنند. تیمی در لیگ دسته یک ترکیه! در نیم فصل دوم لیگ دسته یک هم در ۶ بازی بدون گل زده به کارش پایان داد و در نهایت به تیم قبلی اش برگشت!

**گلزنی در جام حذفی امارات!

"پاتریک فرایدی" در مسابقات جام حذفی امارات با الفجیره در ۳ بازی به میدان رفت و در هر بازی یک گل (جمعاً ۳ گل) به ثمر رساند. او در القادسیه (یک بازی) و قونیه اسپورت (۲ بازی) هم به میدان رفت ولی هرگز گلی به ثمر نرساند.

**حضور در یورولیگ!

از اتفاقات مثبت حضور این بازیکن در قونیه اسپورت این بود که در یورو لیگ هم به میدان رفت. "پاتریک فرایدی" در دو دیدار در مصاف با ویتوریا گیمارش (۸۰ دقیقه) و سالزبورگ (۶۲ دقیقه) جمعاً ۱۴۲ دقیقه به میدان رفته است.

**نیم فصل بدون تیم!

"پاتریک فرایدی" در تاریخ ۲۶ مرداد سال جاری (۱۷ آگوست ۲۰۱۸) قراردادش با قونیه اسپور را فسخ کرد ولی از آن تاریخ بدون تیم مانده است.

**بازیکن ۳ میلیارد و ششصدی!

در ترانسفر مارکت قیمتی که برای این بازیکن تخمین زده شده حدود ۲۵۰ هزار یورو است که با حساب قیمت هر یورو حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان رقمی معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای یک فصل می‌شود.

**آخرین نیمکت نشینی!

دوشنبه ۲۰ فروردین ماه سال جاری حدود ۹ ماه و یک هفته قبل آخرین روزی بود که این بازیکن در لیگ دسته یک ترکیه روی نیمکت تیم دنیزلی اسپورت نشست و پس از آن راهی سکوها شد!

**آخرین گل فرایدی!

نهم مهر ماه سال ۱۳۹۶ آخرین روزی بود که این بازیکن موفق شد بار دیگر طعم شادی گل را بچشد چون پس از آن هرگز در هیچ دیدار رسمی طی یک سال و ۳ ماه و ۱۴ روز گذشته موفق به تکرار این اتفاق نشده است! این گل در دیدار قونیه اسپورت مقابل "ینی مالاتیا" در هفته هفتم سوپرلیگ ۱۸-۲۰۱۷ ترکیه به ثمر رسید و در نهایت قونیه با این گل به تساوی ۱-۱ دست یافت.

**آمار ضعیف ۳ سال اخیر!

"پاتریک فرایدی" از تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۱۶ برابر با چهارشنبه ۲۸ مهر ماه سال ۱۳۹۵ تا امروز مجموعاً در ۳۷ بازی در لیگ، ۳ بازی در جام حذفی و ۲ دیدار در یورو لیگ که جمعاً ۴۲ مسابقه می‌شود تنها ۷ گل به ثمر رسانده که آمار هر ۶ بازی یک گل را برایش ثبت می‌کند! آماری ضعیف برای یک مهاجم نوک!

به گزارش مشرق، با این کارنامه خصوصاً در دو سال اخیر به نظر می‌رسد عملکرد این بازیکن مثل اسمش تعطیل باشد! و هواداران استقلال پس از این همه تعلل در انتخاب مهاجم خارجی بازهم با یک شاهکار دیگر مثل الحاجی گرو مواجه شوند! با توجه به وضعیت مطلوب بدنی فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد به خدمت گیری بازیکن اسبق استقلال در این روزها هم از نظر روحی و روانی به تیم کمک می‌کند و هم در گلزنی می‌تواند برای استقلال مفیدتر باشد!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا استقلال امارات تیم استقلال جام حذفی خاورمیانه صربستان عربستان فرهاد مجیدی قونیه اسپور لیگ ترکیه لیگ قهرمانان آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد

رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته دچار مصدومیت شد در این فصل تا این جای کار نتوانست برای استقلال به میدان برود، اما پول خود را کامل خواهدگرفت.

ماجرا از این قرار است که استقلال نام وی را از فهرست خارج کرده است و او اکنون در تمرینات حضور دارد ولی نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود و همین موضوع باعث شده است این بازیکن پول قرارداد این فصل خود را دریافت کند و به واقع استقلال به بازیکنی که در فهرست حضور ندارد باید پول بدهد.

اینکه باشگاه با وی بر سر دریافتی توافقی داشته است یا خیر مشخص نیست، اما احتمال می‌رود بخشی از قرارداد این بازیکن با توافق کسر شود و برای فصل آینده قراردادی جدید منعقد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس