Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در چهل و ششمین مجمع کمیته ملی المپیک عملکرد دکتر صالحی امیری را در ابعاد مختلف ارتباطات اجتماعی، نقش آفرینی در توسعه ورزش، ارتباطات با قهرمانان و ساماندهی امور مختلف درخشان توصیف کرد. 

وزیر ورزش و جوانان، هماهنگی بین وزارت متبوع و کمیته ملی المپیک را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خدا را شاکرم که طعم شیرین وحدت، همدلی، هماهنگی و هم افزایی را در ورزش کشور، ورزشکاران و مردم چشیدند و امیدوارم این هماهنگی‌ها در ادوار مختلف استمرار داشته باشد چرا که زیر بنای همه تحولات توسعه ثبات و آرامش و هماهنگی بین تصمیم گیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر سلطانی فر ادامه داد: در سال ٩٧ با این همدلی و اتفاق نظر و تلاش تک تک دست اندرکاران ورزش کارنامه ورزش ایران بویژه در رویدادهای بین المللی کارنامه درخشان و قابل توجهی بوده است و انشالله قهرمانی جام ملت‌های آسیا پایان بخش کارنامه طلایی ایران در سال ٩٧ باشد. 

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: بعد از موفقیت‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ٩٨، نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ را در ابعاد رنگ و تعداد مدال قابل توجه بود و این مهم را هم باید مدنظر داشت که میزبان مدال‌های متعددی در یک رشته رزمی ناشناخته بدست آورد و یک کشور که در مجموع رده‌بندی بالاتر از ایران قرار گرفت بدلیل مثبت شدن آزمایش دوپینگ ورزشکارانش نزول می‌کند و رتبه ایران با بک پاسخ صعود مواجه خواهد شد. 

دکتر سلطانی فر موفقیت‌های کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ٢٠١٨ را هم مورد توجه قرار داد که برای اولین بار به رتبه سوم رسید و همچنین رتبه هفتم کاروان ایران در المپیک جوانان را که با صعود بیست و چهار پله‌ای نسبت به دوره قبل مواجه شده، ستایش کرد. 

وزیر ورزش و جوانان همچنین موفقیت‌های رشته‌های ووشو، کاراته، شطرنج، تکواندو و رشته‌های دیگر را نیز قابل توجه دانست و اظهار داشت: در یکی دو مورد هم ناکامی‌های داشتیم از جمله کشتی که مردم همواره انتظار کارنامه خوب دارند. 

دکتر سلطانی فر برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران را اتفاق ویژه و منحصر به فرد نامید و از همکاری وزارت آموزش و پرورش در این رویداد به نیکی نام برد و اظهار داشت: رقابت در این المپیاد که سالها پیش با عنوان المپیاد ایرانیان برگزار مَی شد این بار در رده سنی ١٢ تا ١٥ سال با تدابیر صورت گرفته از سر گرفته شد و بر أساس گزارشی که دریافت کردم، رقابت در ابتدا با حضور ٤٦٠ هزار نفر آغاز شد و سپس در مرحله نهائی ١٨ هزار نفر حضور داشتند که واقعیت آن است ارزش این المپیاد کمتر از موفقیت در جام جهانی و بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیست چرا که حرکتی که پایه گذاری کردیم مبنایی بوجود می‌آورد که با توجه به تمرکز روی نقرات نخبه حتما تاریخ سازان آینده ورزش کشور پرورش می‌یابند که این المپیاد از سال آینده در فصل تابستان برگزارخواهد شد. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به برگزاری جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو اشاره کرد و توضیح داد: رویدادهای مختلف بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های داخل سالن آسیا و بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و المپیک جوانان را در راستای رسیدن به المپیک و پارالمپیک ٢٠٢٠ سپری کردیم تا بتوانیم در این دو رویداد از حیثیت ورزش ایران و مردم ایران دفاع کنیم. 

دکتر سلطانی فر با اشاره به برگزاری جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: در این جلسات برنامه فدراسیون‌ها بررسی می‌شود تا با حمایت در سال ٢٠١٩ اکثر سهمیه‌ها را بدست آوریم و شش هفت ماه آخر را با خیال آسوده برای آماده‌سازی متمرکز شویم. 

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: سیاست ما همدلی، هماهنگی، ثبات، آرامش و دوری از حاشیه و اختلافات است و تا آنجا که بتوانیم با رییس کمیته ملی المپیک پیمان بستین که با آتش اختلافات و نفاق و حاشیه‌سازی مقابله کنیم. 

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: تلاش می‌کنیم فضای همدلی را روز به روز توسعه دهیم و بدون شک این بذری که کاشته شده، با میوه‌های شیرینی به ثمر می‌نشیند و آن چیزی جز شور و شعف مردم نیست که در اثر همدلی رخ می‌دهد. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: با قدرت این مسیر را ادامه می‌دهیم و هرگز نمی‌گذاریم ورزش کشور دچار حاشیه شود. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در نشستی صمیمانه با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های‌ شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی کرده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با روسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد. 

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد. 

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال 1403، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند. 

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف کرد و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی آرامش منطقه را بر هم بزند
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد