Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بابايي سرپرست روابط عمومي استانداري تهران، شفاف سازي از سوي روابط عمومي ها مي تواند به تحقق اقتصاد مقاومتي کمک کند.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| بابايي سرپرست روابط عمومي استانداري تهران، شفاف سازي از سوي روابط عمومي ها مي تواند به تحقق اقتصاد مقاومتي کمک کند.
به گزارش خبرگزاري برنا تهران، بابايي سرپرست روابط عمومي استانداري تهران در همايش روابط عمومي و پايداري ملي گفت، شفاف سازي از سوي روابط عمومي ها مي تواند به تحقق اقتصاد مقاومتي کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود، يکي از نقاط آسيب پذير در روابط عمومي ها هوشمندي تهديدات همگام با هوشمندي فناوري سايبري است.
بابايي تاکيد کرد، امروز تنوع رسانه ها با بهره‌گيري از ابزار نوين فناوري روندي فزاينده داشته و سرعت انتشار اخبار در حد فوق العاده اي افزايش يافته است.
وي افزود، در حوزه پدافند غيرعامل رسانه هايي موفق هستند که سواد و تخصص ارتباطاتي را به زباني ساده براي مردم دروني سازي کنند و مهمترين کارکرد رسانه ها در شرايط جنگ رسانه اي و اقتصادي، کمک به اقتصاد ملي از طريق پدافند رسانه اي است.
سرپرست روابط عمومي استانداري تهران اظهار داشت، روابط عمومي هوشمند بايد با اجراي طرح هاي تمرکز زدايي و دريافت برخي از مباني پدافند غيرعامل حرکت کند، و مديران روابط عمومي در جنگ رسانه با شناسايي تهديدات بايد تصميم ساز باشند.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي زادروز «اندي روني» مفسر تلويزيوني معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورناليست بود
مدير روابط عمومي پژوهشکده بانک مرکزي منصوب شد
روابط عمومي بايد داراي ارزش خبري باشد
يافته هاي علمي درباره مضرات واي فاي و امواج موبايل
آنچه بايد بدانيم!/ تحقيق‌، اساس‌ يک‌ برنامه‌ روابط‌عمومي‌ است‌
کارگاه آموزشي خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد
هماهنگي روابط عمومي ها براي تبيين نقش رزمندگان قزوين در مناطق عملياتي شمال غرب و غرب
انتصاب سرپرست روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان اردبيل
مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر مشهد منصوب شد
روزنامه‌نگاري «آلترناتيو»



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پنج ويژگي يک متخصص روابط عمومي ممتاز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ واحد تولیدی استان البرز احیا شد

رئیس کل دادگستری استان البرز با تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان در حوزه حمایت از واحد‌های تولیدی در سال گذشته گفت: با اقدامات انجام شده ضمن احیای ۴۳ واحد تولیدی به اشتغال ۶۹۹۴ نفر کمک شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسین فاضلی‌هریکندی با تشریح اقدامات «ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز» در حوزه حمایت از واحد‌های تولیدی و تحقق شعار سال 1402 یعنی «مهار تورم، رشد تولید» و در راستای اجرای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال گفت: یکی از برنامه‌های مجموعه دادگستری کل استان البرز تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه قضایی در امر حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع موانع تولید و اشتغال در استان بوده است که بدین منظور ماموریت‌هایی در چندین محور به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، همچنین به روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان البرز داده شد.

برگزاری 30 نشست اقتصادی

رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز با یادآوری اینکه البرز با توجه به استقرار چندین شهرک صنعتی یکی از قطب‌های صنعتی و تولیدی کشور به شمار می‌رود متذکر شد: همین موضوع مسئولیت‌های دستگاه قضایی در استان را چندین برابر کرد و بدین منظور ضمن حضور در واحد‌های تولیدی، 30 نشست توسط دبیرخانه و کمیته‌های ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان برگزار شد.

500 بازدید از واحد‌های تولیدی

وی با تشریح سیاست‌های چندگانه حمایتی دستگاه قضایی استان از واحد‌های تولیدی تصریح کرد: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان و همچنین دادستان‌های حوزه‌های قضایی ماموریت دارند ضمن رسیدگی سریع به مشکلات واحد‌هایی تولیدی و صنعتی، از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت استفاده کنند که بدین منظور تنها در سال گذشته بیش از 500 بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شد و هم اکنون مشکلات 158 واحد تولیدی در دست بررسی به منظور رفع موانع و مشکلات آن‌ها قرار دارد.

حفظ یا ایجاد اشتغال برای 6994 نفر

فاضلی هریکندی با بیان اینکه در سال گذشته با ورود دادگستری کل استان البرز از تعطیلی 43 واحد تولیدی جلوگیری شده است اضافه کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده به حفظ و تداوم اشتغال 5549 نفر و ایجاد اشتغال برای 1445 نفر کمک شده است و بدین ترتیب در مجموع اقدامات حمایتی منجر به اشتغال 6994 نفر شد.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است دادگستری کل استان البرز بتواند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، گام‌های مدنظر کشتیبان انقلاب در طوفان ناملایمات اقتصادی را بر دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده
  • لزوم احیای نگاه تحولی در حوزه روابط عمومی
  • همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی-ایرانی تمدید شد
  • ۴۳ واحد تولیدی استان البرز احیا شد