Web Analytics Made Easy - Statcounter

استیلی حضورش در تمرین پرسپولیس را یک ماموریت کاری دانست.

طرفداری- حمید استیلی در مورد حضورش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در دوحه قطر، گفت:

پرسپولیس هم مثل ما برای برگزاری یک اردو به کشور قطر سفر کرده و در دوحه مستقر است. فرصت خوبی بود تا برای ایجاد تعامل بیشتر در تمرین پرسپولیس حاضر شوم. امروز به عنوان یک پرسپولیسی به تمرین پرسپولیس نرفتم بلکه حضورم به خاطر مسئولیتم در تیم امید فوتبال ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

به خاطر نگاه ملی و مسئولیت بزرگی که بر عهده دارم به تمرین پرسپولیس رفتم. این قبیل کارها باعث ایجاد روابط و اتحاد بیشتر بین باشگاه‌ها و تیم امید می‌شود. ما نیاز به ایجاد یک فضای صمیمی، همدلی، و وحد داریم تا در ادامه راه‌مان بتوانیم موفق باشیم و باعث اعتلای نام ایران و برافراشته شدن پرچم‌کشورمان شویم. قبل از این هم زلاتکو کرانچار در راستای همین هدف به تمرین استقلال و پیکان رفت و روابط تیم امید و باشگاه‌ها را بهبود بخشید.

مدیر تیم امید در پایان، گفت:

همه تلاش‌ها برای موفقیت فوتبال ایران است.در فضای صمیمی و همدلی می‌توان به اهداف بزرگ دست یافت و باید این ارتباط خوب تیم امید و باشگاه‌ها را حفظ کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است

به گزارش همشهری آنلاین رقابت‌های لیگ برتر به نقطه اوج حساسیت رسیده و همه جا صحبت از آن است که در فصل بیست‌وسوم چه تیمی قهرمان می‌شود. با این وجود اما همچنان مسائل حاشیه‌ای در فوتبال ایران حرف اول و آخر را می‌زند. بنابراین سعی کردیم درباره این مسائل دقایقی با خداداد عزیزی، غزال تیزپای فوتبال ایران در «فرهیختگان» گفت‌وگو کنیم که در ادامه می‌خوانید.

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر با نگاهی متفاوت به این مسابقات بیشتر درباره مسائل غیرفنی صحبت کنیم. درباره حواشی که این روزها بیشتر از متن پررنگ شده است. صحبت را از واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی آغاز کنیم.
این بحث نمی‌تواند روی روند تیم‌ها و ادامه مسابقات تاثیرگذار باشد هرچند معمولا هم واگذاری صورت نمی‌گیرد. یعنی بیشتر یک نمایش است چون استقلال و پرسپولیس را معمولا به بخش خصوصی نمی‌دهند. حالا این بانک‌ها و هلدینگ خلیج فارسی که دارند صحبتش را می‌کنند، فکر نمی‌کنم اینها بخش خصوصی باشند. بیشتر این کارها یک نمایش است که می‌خواهند به این وسیله سر AFC را کلاه بگذارند. این کاری است که سالیان سال است درحال انجام آن هستیم ‌که نمی‌دانیم داریم سر خودمان را کلاه می‌گذاریم!

به داوری رقابت‌ها برسیم. به‌نظر می‌رسد اشتباهات داوری در فوتبال ایران بیشتر از حد استاندارد باشد. از VAR هم خبری نیست. با این وضعیت چه باید کرد؟
متاسفانه اشتباهات داوری زیاد شده و باعث می‌شود تا آدم به این قضایا مشکوک شود. البته به نظرم این اشتباهات ناخودآگاه هستند چون هیچ‌کس نمی‌خواهد داوری را زیر سوال ببرد. اما وقتی اشتباهات خیلی زیاد می‌شود این امر باعث می‌شود به جریانات مشکوک شویم. این در حالی است که VAR هم نمی‌آوریم یا نمی‌توانیم بیاوریم. یکی از این دو حالت است و بیشتر از این حالات نیست.

به نظر شما کدام حالت است؟
من فکر می‌کنم VAR را خودمان نمی‌آوریم. یعنی دوست نداریم VAR وارد فوتبال ایران شود. حالا چه کسی این وسط ذی‌نفع است واقعا نمی‌دانم. در هر صورت امیدوارم این قضیه هر چه سریع‌تر حل و فصل شود چون این تکنولوژی خیلی به درد فوتبال ایران می‌خورد، حالا چه کسی ذی‌نفع است که آن را نمی‌آورند، نمی‌دانم. مگر می‌شود عراق VAR داشته باشد و ما نداشته باشیم؟ خیلی خنده‌دار است. عراقی که سالیان سال درگیر جنگ بوده و در این سال‌ها درگیر جنگ و سپس دچار حمله آمریکا شده و تا همین یکی دو سال پیش بازی‌های ملی خود را در کشور ثالث برگزار می‌کرده، امروز VAR دارد اما ما هنوز این تکنولوژی را نداریم. واقعا خنده‌دار است کشوری که این همه مشکلات داشته VAR دارد اما ما از آن بی‌بهره‌ایم، یک مقدار عجیب است. شرایط نامطلوبی در داوری داریم و امیدوارم برای این قضیه فکری کنند. اگر برای این مساله فکری نکنیم، تلاش تیم‌هایی که می‌خواهند جایگاهی برای خود دست و پا کنند، بیهوده می‌ماند، چون وقتی VAR نباشد اشتباهات داوری ادامه پیدا می‌کند. این اشتباهات هم جزئی از داوری هستند که می‌تواند هر هفته اتفاق بیفتد. برای داوران هم هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. یعنی نه داوری محروم شده نه داوری محکوم می‌شود.

تاج به‌تازگی برای ورود VAR چینی به لیگ ایران از فصل بعدی اعلام آمادگی کرده است.
VAR را بیاورند، چینی‌اش را بیاورند. گاهی مواقع جنس‌های فیک چینی خیلی کیفیت خوبی دارند و فیک درجه یک چینی را من تایید می‌کنم. اگر از چین می‌خواهند VAR بیاورند، اگر فیک درجه یکش را بیاورند، همین هم کمک می‌کند. اما دیگر نروند سراغ درجه سه چینی. در کل معتقدم از چین VAR بیاورند اما فوتبال‌مان را نجات دهند.

دوباره این جمله «نمی‌خواهند قهرمان شویم» با رسیدن به روزهای پایانی فصل بین برخی تیم‌ها باب شده و به‌نظر می‌رسد هر فصل با رسیدن به این مقطع زمانی باید مدام این جمله کلیشه‌ای را بشنویم. این موضوع چقدر می‌تواند صحت داشته باشد؟
من این مسائل را باور ندارم. حتما رقابت تیم‌ها در سال گذشته را به یاد دارید؟ هم سپاهان هم استقلال هر دو تیم در مقطعی در اواخر فصل بالاتر از پرسپولیس در کورس قهرمانی بودند اما سپاهان در اصفهان مقابل ملوان گاف داد و استقلال هم در تهران برابر صنعت‌نفت‌آبادان. وقتی خود تیم‌ها به این شکل دچار لغزش می‌شوند و نمی‌توانند در شهرهای خود در حساس‌ترین هفته‌ها حریفانشان را شکست بدهند، مشخص است پرسپولیسی که گاف نمی‌دهد، جلو می‌افتد و به قهرمانی می‌رسد. در هر صورت این مباحثی که عده‌ای نمی‌گذارند و عده‌ای نمی‌خواهند تیمی قهرمان شود را نمی‌توانم بپذیریم. در هر صورت اگر یک تیمی همه را ببرد و بتواند نتایجش را درست پیش ببرد اصلا فکر نمی‌کنم کار به این صحبت‌ها کشیده شود؛ هر چند از بیخ و بن من اصلا این صحبت‌ها را قبول ندارم.

شانس کدام تیم برای قهرمانی لیگ برتر در فصل ‌جاری بیشتر است؟
فکر می‌کنم جنگ قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است؛ هرچند پیش‌بینی خیلی سخت است. اما اتفاقی که می‌افتد این است که در رقابت بین استقلال و پرسپولیس، تیمی که در ادامه فصل اشتباه نکند، می‌تواند به این عنوان برسد. در فوتبال روز دنیا هم دارید در لیگ انگلیس می‌بینید که رقابت سنگینی بین آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول شکل گرفته و این در حالی است که در هفته گذشته دو تیم مدعی گاف دادند تا منچسترسیتی به صدر برسد و حالا سرنوشت قهرمانی در دستان این تیم باشد. حالا هم در هفته‌های بعدی امکان بروز هر اتفاقی وجود دارد؛ هر چند با توجه به بازی‌های ساده‌تر منچسترسیتی، شانس این تیم برای قهرمانی حالا بیشتر از دو تیم دیگر شده است. اینجا هم به این شکل است، یعنی با وجود اینکه تماشاگران یا ارکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدام تاکید کنند که نمی‌خواهند ما قهرمان شویم؛ خب الان استقلال با جواد نکونام با یک امتیاز برتری در صدر جدول است و اگر این تیم در ادامه رقابت‌ها گاف ندهد، طبیعتا قهرمان می‌شود. الان فرمان قهرمانی دست استقلالی‌هاست و اگر بقیه بازی‌های بعدی را ببرند دیگر چه کسی نمی‌خواهد آنها قهرمان نشوند؟ یا اگر پرسپولیس جلو بیفتد و سرنوشت جام دست آنها بیفتد اگر خودشان گاف ندهند، چه کسی می‌خواهد جلوی این تیم را بگیرد. در این بین بحثی که در این سال‌ها همیشه هواداران استقلال را بیشتر ناراحت می‌کند و بیشتر از آن نگران هستند، بحث داوری‌هاست. یعنی اعتقاد دارند داوری‌ها به سود پرسپولیسی‌هاست و برای اینکه این شک و ابهام یا سوءظن برطرف شود تنها راه‌حلش VAR است و اگر این تکنولوژی را بیاورند به‌نظرم این شک و شبهه‌ها و ابهامات هم برطرف خواهد شد.

مقداری درباره وضعیت فعلی سرخابی‌ها با جزئیات بیشتری صحبت کنیم. این روزها دعوای مدیریت و کادرفنی استقلال همچنان ادامه دارد.
واقعیت این است که وقتی خطیر را در مشهد دیدم با او صحبت کردم. با جواد نکونام هم در ارتباط هستم و گاهی تلفنی با هم صحبت می‌کنیم. بنابراین از هر دوی این افراد خواهش کردم مشکل خود را حل کنند. این همه هوادار استقلال، چشم‌شان به این تیم است. ضمن اینکه منطقی نیست در یک چنین تیم بزرگی دعوای سرمربی و مدیرعامل ادامه داشته باشد. ولی باز هم جذابیت ماجرا جایی هست که با این همه اختلاف و مشکل بین این دو نفر، این تیم همچنان در صدر جدول است. به‌نظرم موضوعی که می‌تواند هوادار استقلال را خوشحال کند و برای فوتبال ما هم جالب و جذاب بوده این است که این دو نفر برای این 6 هفته مشکلات را حل کرده و با هم توافق کنند که دیگر جنگ و دعوا نکنیم و دوباره بعد از اینکه فصل تمام شد، جنگ و دعوایمان را شروع کنیم. من فکر می‌کنم قضیه استقلال حل شدنی باشد، چون این تیم در صدر جدول است. بنابراین این دو نفر می‌توانند ی مقداری خویشتن‌داری کنند و با هم کنار بیایند تا روند استقلال تا هفته پایانی حفظ شود. هم جواد باتجربه است و هم خطیر و به‌نظرم می‌توانند این قضیه را حل کنند.

درباره پرسپولیس و ادامه مسیر این تیم با اوسمار چه نقطه نظری دارید؟
بدون تعارف تا این لحظه اوسمار نتایج خوبی گرفته است. تیمش هم دارد خوب بازی می‌کند، اما متاسفانه فوتبال ما امروز بدتر از کشورهای حاشیه خلیج فارس شده، چون به هیچ مربی اجازه و زمان لازم برای کار را نمی‌دهند. بلافاصله یک عده دلال وارد می‌شوند و مربی خودشان را به هر طریقی شده جا می‌کنند. فوتبال ما شبیه به یک سینی کوچک شده که یک عده مربی در آن نشسته‌اند و مدام جای خود را با هم عوض می‌کنند. در این سینی عده‌ای مربی کار می‌کنند و عده‌ای هم کار نمی‌کنند. آنهایی که دارند کار می‌کنند اگر بیرون بیایند، آنهایی که کار نمی‌کنند جایشان را می‌گیرند و این در حالی است که عده زیادی از آنها بیرون هستند. یعنی همه چیز حول محور همین سینی می‌چرخد و فراتر از آن اتفاقی نمی‌افتد. در هر صورت اوسمار تا به امروز خوب و قابل قبول نتیجه گرفته است.

این تعریفی که از پرسپولیس می‌کنید و این نتایج دستپخت تیمی که گل‌محمدی ساخته، نیست؟
به نظرم با احترام به یحیی، تیم اوسمار از زمان یحیی هم بهتر بازی می‌کند.

برای هفتمین سال پیاپی احتمالا باز هم استقلال یا پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شوند. این اتفاق چه تعبیری دارد؟
پول در این دو تیم است. سپاهان هم دارد هزینه سنگین می‌کند اما بقیه تیم‌ها نمی‌توانند مثل این تیم‌ها هزینه کنند. اگر هم تیم دیگری بعضا هزینه می‌کند ثبات لازم را ندارد. این در شرایطی است که سرخابی‌ها و بعضا سپاهان هر سال دارند این هزینه‌های سنگین را می‌کنند. فقط مربیان استقلال و پرسپولیس و شاید سپاهان باشند که قراردادهای سنگینی می‌بندند و مربی دیگری با این رقم‌ها قرارداد نمی‌بندد. طبیعتا اگر استقلال و پرسپولیس هم هزینه نکنند، بازیکنان دیگر به‌سمت آنها نمی‌روند. دیگر امروز عرق به پیراهن آبی و قرمز مطرح نیست و هر کسی هم می‌گوید الکی می‌گوید چون امروز همه دنبال پول هستند و طبیعی هم هست. اما امروز استقلال و پرسپولیس علاوه‌بر اینکه اسم بزرگی دارند، بلکه خوب هم دارند پول خرج می‌کنند و طبیعی است که بازیکنان خوب به سمت این تیم‌ها بروند. بالاخره تیمی که مهره دارد مدعی قهرمانی هم است. فقط درخصوص سپاهان برایم جای سوال است که این تیم با این همه سرمایه‌گذاری و داشتن مهره‌های خوب چرا نمی‌تواند قهرمان شود.

کد خبر 846205 منبع: فرهیختگان برچسب‌ها خداداد عزیزی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است