Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سایت اسپورت کاتالونیا نوشت: یکی از ویژگی‌های ژوزه مورینیو این است که جلوی زبان خودش را نمی‌گیرد. سرمربی پرتغالی با وجود این که اکنون در شبکه بین اسپورت به عنوان مفسر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حضور دارد درباره جدایی‌اش از منچستریونایتد و دلیل اخراجش از این باشگاه صحبت نکرده است. این سکوت همه را متعجب کرده بود تا این که ساعاتی پیش علت آن مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرتغالی با توجه به قراردادی که با منچستریونایتد بسته است نباید صحبتی کند. اگر این اتفاق رخ دهد مورینیو ۱۵ میلیون یورو باید به یونایتد بپردازد. به همین خاطر رقمی که برای هر بازی دریافت می‌کند کاهش یافته و به ۶۰ هزار پوند در هر بازی می‌رسد. از طرفی وکلای مورینیو با دقت تفاسیر سرمربی پرتغالی را گوش می‌دهند.

تاکنون تنها اظهارات سرمربی سابق یونایتد با نشریه پرتغالی کوریه دا مانیا بوده است. مورینیو تنها درباره موفقیت‌هایش با باشگاه انگلیسی صحبت کرد و درباره جدایی‌اش حرفی نزد. او گفت: من سرمربی خیلی جوانی هستم. مدتی از حضورم در این عرصه گذشته اما ۷۵ ساله نیستم و تنها ۵۵ سال دارم. دو سال پیش یک عنوان در رقابت‌های اروپایی به دست‌ آوردم و نه ۲۰ سال پیش. دو سال پیش در انگلیس جام قهرمانی را بالای سر بردم و نه ۲۰ سال پیش. شش ماه قبل نایب قهرمان لیگ برتر شدم و نه شش سال پیش. چند ماه پیش به فینال اف.ای کاپ رسیدم و نه چند سال قبل. درانگیزه من خللی وارد نشده و همچنان در سطح بالا قرار دارم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

ساموئل لاکهرست در واکنش به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری نوشته بود: اریک تن هاخ همین الان باید برود. 

طرفداری | سرمربی منچستریونایتد از این که نحوه صعود این تیم به فینال جام حذفی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان «شرم‌آور» یاد شده، آزرده‌خاطر است. 

به گزارش تلگراف؛ در نشست خبری پس از بازی با شفیلدیونایتد، اریک تن هاخ از پاسخ به بعضی از خبرنگاران منتقد خودداری کرد. مرد هلندی واکنش‌ها به از دست دادن برتری 3-0 مقابل کاونتری را «تحقیرآمیز» توصیف کرده بود. تن هاخ احساس می‌کند برخی از نظرات و گزارش‌ها در مورد آینده او به عنوان سرمربی یونایتد از خط قرمز گذشته و به او بی احترامی شده است. در نشست‌های پس از بازی، خبرنگاران با علامت به مدیر رسانه‌ای سوال خودشان را مطرح می‌کنند. تن هاخ از پرسش تعدادی از خبرنگاران که دستاوردهای او را زیر سوال برده بودند جلوگیری کرد. در ماه دسامبر نیز با تصمیم او خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، اسکای، میرر و ای‌اس‌پی‌ان از نشست خبری منچستریونایتد کنار گذاشته شده بودند. 

اریک تن هاخ که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نکرده است. سر جیم رتکلیف و تیم مدیریتی او در حال ارزیابی وضعیت سرمربی هلندی هستند. منچستریونایتد شب گذشته با وجود دو بار عقب افتادن مقابل شفیلدیونایتد، با گل‌های برونو فرناندز و راسموس هویلوند به مسیر پیروزی بازگشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد