Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:51:43 GMT

رشد ۳۴درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۱۱۹

رشد ۳۴درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: مردم نوعدوست استان طی ۹ ماهه سالجاری بالغ بر ۷۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی کرده‌اند که ۳۴ درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عزیز سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اینکه تعداد مددجویان تحت پوشش در استان حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: تعداد مددجویان تا پایان ۹ ماهه امسال از ۱۲۵ هزار نفر به ۱۸۲ هزار نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه سیاست دولت و کمیته امداد، حمایت از این افراد برای گذر از وضعیت موجود است، افزود: کمک های انجام گرفته در راستای توانمندسازی انجام می شود.

وی گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۶۴ میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در آذربایجان غربی کمک شده است.

سهندی با اشاره به فعالیت ۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته  تا پایان امسال تعداد مراکز نیکوکاری به ۷۰ مرکز افزایش می یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در ۹ ماهه امسال ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد، اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست امسال ۱۸ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده که برای هشت هزار و ۴۰۰ نیازمند که توسط این مراکز شناسایی شده اند، هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده مراکز نیکوکاری در همان شهرستان به دست مددجویان می رسد، افزود: در سطح استان نزدیک به ۳۸ هزار و ۲۰۰ نفر نیکوکار توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شده اند.

سهندی تصریح کرد: کمک معیشتی، تامین هزینه ازدواج، تهیه جهازیه، اجاره مسکن، هزینه درمانی، وام ضروری و بیماران صعب العلاج از جمله موارد کمک به مددجویان و نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی هم چنین از رشد ۳۴ درصدی کمک های مردمی خبر داد و گفت: مردم نوعدوست استان طی ۹ ماهه سالجاری بالغ بر ۷۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی کرده‌اند.

وی افزود: ۷٫۵درصد جمعیت استان در کارهای مشارکتی، مشارکت دارند که امیدواریم این آمار افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد

جام جم آنلاین - خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

شیبه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان ، سبد معیشتی ، جهیزیه ، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان