Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@10:43:48 GMT

جمع‌آوری دو مکمل تقلبی تبلیغی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۱۴۶

جمع‌آوری دو مکمل تقلبی تبلیغی در فضای مجازی

خبرگزاری ایسنا: با توجه به درخواست جمع‌آوری نمونه‌های تقلبی محصولات شرکت پایدار تاک پاسارگاد، به دلیل فروش نمونه‌های تقلبی محصولات وارداتی آن شرکت شامل ال‌گلوتامین و کراتین از طریق فضای مجازی و با توجه به اینکه به طور مکرر اعلام شده است که تبلیغ و فروش مکمل‌های تغذیه‌ای از طریق فضای مجازی طبق ضوابط اداره‌کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل ممنوع است و همچنین نمونه‌های تبلیغاتی مورد اشاره هم تقلبی هستند و با سوءاستفاده از نام و نشان شرکت، به تبلیغ و فروش در سطح عرضه اقدام کرده‌اند، دستور داده شده که طبق مقررات اداره‌کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو و در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، این فرآورده‌ها شامل فرآورده L- GLUTAMINE –self omninutrition (ال- گلوتامین- سلف اومتی نوتریشن) با شماره IRC: ۸۴۳۳۹۷۸۳۳۳۴۳۴۰۸۹ کارخانه Self Omninutrition سوییس دارای مجوز واردات توسط شرکت پایدار تاک پاسارگاد از این اداره‌کل است و گواهی‌نامه ثبت واردات آن تا تاریخ ۱۳۹۹.۱۲.۹ اعتبار دارد.

همچنین فرآورده CREATINE MONOHYDRATE-self omninutrition (کراتین مونوهیدرات- سلف اومتی نوتریشن) با شماره IRC: ۲۴۲۵۱۹۹۳۹۱۵۴۸۱۹۴ کارخانه Self Omninutrition سوییس دارای مجوز واردات توسط شرکت پایدار تاک پاسارگاد از اداره‌کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو بوده و تا تاریخ ۱۳۹۹.۸.۱۹ اعتبار دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مکمل تقلبی مکمل دارویی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد فوری با هر نوع اقدام مجرمانه این فضا در استان آذربایجان غربی از اقدامات ضروری استان می‌باشد که باید عملیاتی و راه اندازی شود.

ناصر عتباتی ادامه داد: در فضای مجازی بعضی از افراد دست به جرائمی نظیر تشویق به کلاهبرداری، فساد، مسائل غیر اخلاقی، مباحث تجزیه طلبانه و وحدت شکن، فعالیت اراذل اوباش، موادمخدر و... می‌ کنند که دستگاه قضایی استان بدون اغماض و مماشات با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • هشدار درباره استفاده نادرست از دارو‌های گیاهی
  • وجود ترکیبات شیمیایی در برخی دارو‌های مکمل و نیروزا
  • تهدید سلامت افراد در استفاده نادرست از فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • وجود ترکیبات شیمیایی در برخی داروهای مکمل‌ و نیروزا
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • بیانیه سازمان منابع طبیعی درباره خبر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی