Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:17:42 GMT

مشاهده 2 قلاده یوزپلنگ در اردکان یزد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۱۵۵

مشاهده 2 قلاده یوزپلنگ در اردکان یزد

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ نیره پورملائی گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان مستقر در پناهگاه حیات وحش دره انجیر در حین گشت و کنترل در محدوده پناهگاه، متوجه حضور و رد پای تازه یوزپلنگ در مسیر شدند.

وی اضافه کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در نزدیک آبشخور، لاشه تازه شکار شده یک رأس قوچ وحشی را مشاهده نمودند و در همین حین، در فاصله حدود 300 متری، 2 قلاده یوزپلنگ در حال فرار رؤیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد تصریح کرد: طی سال جاری، این سومین مورد حضور گونه ارزشمند یوزپلنگ آسیایی در پناهگاه حیات وحش دره انجیر است که توسط مأمورین اجرایی محیط زیست مشاهده و ثبت شده است .

پورملائی اظهار داشت: قبل از این، مشاهده مستقیم یوزپلنگ در منطقه یاد شده در آذر ماه سال جاری در حین اجرای برنامه سرشماری حیات وحش بوده است.

مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست محیط زیست یزد یوزپلنگ برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند

نقی میرزا کریمی رئیس حفاظت محیط‌زیست دماوند در پی انتشار فیلم پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد، با تأیید مشاهده یک قلاده پلنگ گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستا‌های مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های حیات‌وحش به ویژه پلنگ است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • مشاهده ۴ راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند