Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@12:57:47 GMT

توزیع نامحدود گوشت تازه گوسفندی در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۱۵۹

توزیع نامحدود گوشت تازه گوسفندی در سراسر کشور

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: توزیع گوشت قرمز گوسفندی گرم و گوساله منجمد وارداتی در سراسر کشور به قیمتهای هر کیلوگرم 40 و 29 هزار تومان درمیادین میوه و تره بار، فروشگاههای زنجیرهای و برخی از فروشگاههای صنفی منتخب در حال انجام است. 

 

وی افزود: با توجه به تعدد فروشگاههای صنفی و دشوار بودن کنترل این امر، تنها واحدهای صنفی منتخب توزیع گوشت قرمز به قیمت مصوب دارند که امکان نظارت  بر روند توزیع آنها وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، ادامه داد:  روزانه 100 تا 150 تن گوشت تازه گوسفندی (شقه) به قیمت هرکیلوگرم 40 هزار تومانی و گوشت گوساله منجمد 29 هزار تومانی بدون محدویت و کشش بازار توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: قیمت انواع گوشت قرمز گرم و منجمد گوسفندی تا پایان تعطیلاتی نوروزی به همین قیمت عرضه خواهد شد و تغییری در قیمت آن صورت نمی گیرد.

 

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور درباره عرضه اجباری دنبه به همراه گوشت قرمز به نرخ دولتی دربرخی از اصناف، گفت: هیچ واحدی اجازه عرضه وشت قرمز به همراه دنبه ندارد، زیرا قیمت یاد شده برای گوشت بدون دنبه است.

 

وی تصریح کرد: گوشتهای که توسط شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می شود بدون دنبه است و دنبه قبل از توزیع قطع می شود و اگر واحدی صنفی اقدام به این کار(فروش گوشت با دنبه) می کند، حتما تخلف کرده است.

 

ورناصری گفت: مردم درصورت مشاهده این امر آن را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا برخورد لازم با این تخلف صورت گیرد.

 

تعزیرات حکومتی بر قیمت گوشت ایرانی نظارت کند

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امو دام گفت: درباره گرانی گوشت قرمز تولید داخل، باید سازمانهای تعیزات حکومتی و حمایتمصرف کنندگان و تولیدکنندگان نظارت لازم را داشته باشند و تحت کنترل ما نیست.

 

وی اظهار داشت: ما می توانیم درباره تنظیم بازار و گوشتی که در این ارتباط توزیع می شود صحبت کنیم اما باید توجه داشت که بخش زیادی از گوشتی قرمزی که در بازار توزیع می شود از منابع داخلی است و ما دخالتی در آن نداریم اما سیستم های نظارتی در این باره ورود می کنند. 

تسنیم

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گوشت گوسفندی توزیع فروش گوشت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746282

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد