Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:13:28 GMT

بودیمیر: خوشحالم که در پرسپولیس هستم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۱۶۳

بودیمیر: خوشحالم که در پرسپولیس هستم

مهاجم کروات از پیوستن به پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد و از مسوولان تیم قبلی خود نیز تشکر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت 24sata، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات با قراردادی یک و نیم ساله به تیم پرسپولیس پیوسته است تا در این تیم فوتبال خود را ادامه دهد. او بعد از قطعی شدن حضورش در جمع سرخپوشان گفت: خوشحالم که فرصت جدیدی در دوران فوتبال من ایجاد شده است و می‌توانم اتفاق جدیدی را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مسوولان باشگاه دینامو تشکر می‌کنم که این زمینه را برای من فراهم کردند تا در پرسپولیس فوتبال خودم را ادامه دهم. خیلی خوشحالم که می‌توانم در ادامه فوتبالم برای پرسپولیس به میدان بروم و برای تیم پیشین خود نیز آرزوی موفقیت دارم.

هدایت تیم پرسپولیس را برانکو ایوانکوویچ بر عهده دارد و به خوبی با توانمندی‌های این مهاجم قدبلند آشنا است و در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به دلیل محرومیت از سوی فیفا نتوانست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد و حالا در صدد تقویت برای ادامه رقابت‌هاست.

بودیمیر در این فصل سومین مهاجم تیم دینامو زاگرب بعد از برونو پتکوویچ و ماریا گاورانوویچ بود و موفق شد در ۸ دیدار، ۸ گل به ثمر برساند و دو پاس گل نیز ثبت کرد.

انتهای پیام

مترجم: مهرداد میرزایی

دبیر خبر: داود حاجبیان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس ماریو بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از پدیده‌های جالب فوتبال ایران این است که یک خطای بزرگ اتفاق می‌افتد، مدتی سروصدا به پا می‌شود، مردم جوک‌هایشان را می‌سازند، اما در نهایت با فروکش‌کردن حواشی، اصل موضوع پابرجا باقی می‌ماند. مثلا یادتان هست چقدر به پاداش ۲۰‌هزار دلاری اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعتراض کردیم و با آن جوک ساختیم؟ آخرش چه شد؟ چند نفرشان پول را برگرداندند؟

اصلا کسی به‌طور جدی وارد موضوع شد که چرا شما اینطور باید در امانت خیانت کنید؟ حالا داستان خداداد افشاریان و پسرش هم همین است؛ همان شازده‌پسری که روی آنتن تلویزیون مشخص شد شناسنامه‌اش را درست کوچک کرده! حالا خبر رسیده استاد با همین شرایط با ۷‌بار حضور به‌عنوان داور وسط، از رکوردداران قضاوت در لیگ یک است. شما بخندید، آنها ادامه می‌دهند!

کد خبر 846581 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد