Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور ترکیه گفت پس از عملیات نظامی ارتش این کشور در منبج و منطقه شرق فرات در سوریه، آنکارا علیه بقایای گروه تروریستی داعش وارد عمل خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، گفت: پس از پاکسازی منبج و منطقه شرق فرات از یگان‌های مدافع خلق، نوبت بقایای داعش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ترکیه منطقه امن در شمال سوریه ایجاد خواهد کرد. در مسئله سوریه دستاوردهای بزرگی داشتیم و باید برای آینده خود، در این‌باره با قاطعیت عمل کنیم.

او افزود: «حزب کارگران کردستان و یگان‌های کرد مدافع خلق و داعش، گروه‌های تروریستی هستند که هرگز با ترکیه در یک جبهه قرار نخواهند گرفت.»

رئیس جمهور ترکیه به تماس تلفنی اخیر خود با ترامپ نیز اشاره کرد و گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در تماس تلفنی بار دیگر بر تصمیم خود برای عقب‌نشینی کامل از سوریه تاکید کرد.

 اردوغان در ادامه اظهاراتش تاکید کرد: قدرت‌های بسیاری سوریه را به خاک و خون کشیده اند و کسانی که از ترکیه می‌خواهند دست به سینه منتظر بماند، کسانی هستند که خواهان وقوع بحرانی مشابه در ترکیه هستند؛ اما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان شرق فرات منبج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار

به گزارش خبرآنلاین رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز در سفری رسمی بعد از حدود ۱۳ سال وارد بغداد شد و مورد استقبال مقامات عراقی قرار گرفت.

طبق گزارش المیادین، اردوغان قرار است با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و عبداللطیف رشید، رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه با آن‌ها گفت‌وگو کند.

به نقل از ایسنا قرار است ۲۰ توافق‌نامه نیز میان ۲ کشور امضا شود. یک توافق‌نامه استراتژیک درباره آینده روابط ۲ کشور نیز امضا خواهد شد.

اردوغان همچنین قرار است به اربیل سفر و با مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار کند.

سفر وی یک روزه است و درباره همکاری ترکیه و عراق در زمینه مبارزه با تروریسم گفت‌وگو خواهد شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898256

دیگر خبرها

  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • دیدار رئیس جمهور ترکیه با اسماعیل هنیه
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد