Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بعد از برگزاری مجمع کمیته ملی المپیک اظهار کرد: دیداری با رئیس کمیته بین المللی المپیک در کرواسی داشتم و از او سئوال کردم که دبیرکل و خزانه‌دار شما چگونه انتخاب می‌شوند که او بیان کرد  رئیس از طریق رای‌گیری انتخاب می‌شود اما بقیه اعضا مانند هیئت اجرایی دبیر و خزانه‌دار را رئیس به مجمع معرفی می‌کند و از اعضای مجمع حکم تنفیذ می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به طور کلی اعضای کمیته ملی المپیک را رئیس به مجمع  معرفی می‌کند. روال فدراسیون ‌های داخل کشور خودمان هم به همین شکل است و من به هیئت اجرایی بیان کردم که نظرات روسای فدراسیون‌ها را در این زمینه بگیرند و در اساسنامه اعمال کنند. این روال عادی است و در ۱۸۰ کشور دنیا انجام می‌شود. ما بعد از مجمع خودمان دو مسیر دیگر یعنی تایید IOC و هیات دولت را هم داریم اما آن چیزی که مهم بود اینکه ما  الزاما باید رای مجمع را می‌گرفتیم و پس از آن به سمت کمیته بین‌المللی و هیات دولت برویم.

صالحی امیری درباره حق رای داشتن دبیر کل و خزانه دار بیان کرد: اساسنامه‌ای پیشنهادی مان امروز به تصویب مجمع رسید. همچنین از امروز با IOC و بعد از آن هم با دولت وارد مذاکره می شویم و نتیجه مذاکرات‌ را هم به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رساند. در این جلسه  هم  رای دومی از مجمع گرفتیم که بر اساس مذاکره و توافق با IOC این اساسنامه را اصلاح کنیم. در حال حاضر براساس مصوبه امروز مجمع، اساسنامه فعلی ما برای دبیرکل و خزانه‌دار حق رای قائل است و همچنین اعضای مستعفی که روسای فدراسیون‌ها هستند و  چون در این اساسنامه اشخاص حقیقی محسوب شدند در این ۴ سال در مجمع باقی می مانند. به هر حال  طبق اساسنامه‌ای  که مجمع به آن رای داده است عمل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: 

دلیل تاخیر در تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال مسابقات قهرمانی فوتبال آسیاست

زیاده خواهی استقلال یا کم کاری وزارت ورزش/ بحران مالی آبی پوشان پایتخت جدی است

سلطانی فر: سال ۹۷ یکی از پر رویدادترین سال ورزشی کشور است/ ۴۲ سال است که قهرمان جام ملت‌های آسیا نشده ایم

انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری در مجمع کمیته ملی المپیک  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان کشورمان به‌عنوان رئیس کمیته پزشکی و علوم ورزشی کمیته پارالمپیک آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا طی حکمی جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان جمهوری اسلامی ایران را برای چهار سال به‌عنوان رئیس کمیته پزشکی و علوم ورزشی این کمیته انتخاب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • فدراسیون تنیس روی میز شهرستان‌ها را در خرید تجهیزات کمک می‌کند
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد