Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: دانشمندان آمریکایی از سال‌های دور مطالعاتی را انجام داده اند که نتیجه آن تحت عنوان دکترین آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب امروز سه شنبه در جمع مردم شهر آبگرم که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: هفته آینده شاهد فرارسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا (س) است که حفظ حرمت این ایام برای تمامی علاقمندان به آن حضرت امری لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با اشاره به موضوعات سیاسی روز و فتنه سال ۹۸ که توسط مقام معظم رهبری مدتی قبل مطرح شد، عنوان کرد: دانشمندان آمریکایی از سال‌های دور مطالعاتی را انجام داده اند که نتیجه آن تحت عنوان دکترین آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی مطرح شد و هدف آنها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی ۳۰ ساله بود. 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: در این پروژه در بازه‌های زمانی مختلف طرح‌های متفاوتی از جمله وقایع کوی دانشگاه در سال ۷۸، فتنه ۸۸ و غیره را اجرا کرده و به دنبال تضعیف نظام بودند. 

فاطمی نسب با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم آنها که می‌توان گفت جزو آخرین مراحل این پروژه محسوب می‌شود موضوع فتنه سال ۹۸ است، افزود: تمامی این مراحل و برنامه‌ها تحت عنوان پروژه ۲۰۲۰ مطرح شده و دشمنان از سال‌های گذشته به دنبال اجرای مطلوب این پروژه هستند. 

وی تصریح کرد: دشمنان و در راس آنها دولت امریکا با اجرای این پروژه به دنبال ضربه زدن به حوزه‌های سیاسی امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند و برای به تحقق رسیدن این پروژه برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده اند. 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: در تمامی این سال‌ها مقام معظم رهبری با نگاه دوراندیشانه خود راه اصلی را به مردم ایران نشان داده و در فتنه های قبلی نتواستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه ای اساسی وارد کنند و با همکاری و بصیرت مردم برنامه‌های آنها با شکست همراه شده است. 

فاطمی نسب بیان کرد: مقام معظم رهبری هشدارهای خود را درباره اتفاق سال ۹۸ هم داده اند و برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند هوشیاری، بصیرت و اتحاد مردم هستیم تا بدین وسیله بازهم نقشه‌های شوم دشمنان با شکست روبرو شود. 

وی افزود: با وجود اینکه شاهد شکل‌گیری دو مرحله از پروژه ۲۰۲۰ در ایران بوده ایم، اما متاسفانه گاهی اوقات شاهد این هستیم که برخی از مسئولان نسبت به آن اهتمام ویژه را ندارند و برخی دیگر هم به صورت خواسته یا ناخواسته اقداماتی را در راستای عملیاتی کردن آن قدم برمی‌دارند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی عصر چهارشنبه در نشست با منتخبان مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با تقدیر از حماسه آفرینی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، از تلاش‌های منتخبان مجلس نیز تقدیر کرد و افزود: طبق آمار و اطلاعات، این ندای رهبری توسط مردم و با تلاش همگان محقق شده است.

وی با اظهار اینکه امیدواریم در دوره جدید شاهد مجلسی باشیم که انقلابی‌تر از گذشته باشد، افزود: شورای ائتلاف توانست شایستگان را به مردم معرفی کند.

وی با عنوان اینکه کار و تلاش ما برای اقتدار و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: هیچکدام از ما هدف جز پاسداری از آرمان انقلاب و نظام مقدس اسلامی نداریم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تشکیل کارگروه انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر از نامزدها در سایت شورای ائتلاف ثبت نام کرده بودند و از این میزان ۱۹۰ نفر مربوط به استان مازندران بوده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اظهار اینکه مردم به شورای ائتلاف اعتماد و اعتقاد دارند، گفت: نباید کام شیرین مردم را در انتخابات تلخ کرد.

کد خبر 6063749

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • امام خامنه‌ای: افغانستان از اصلی‌ترین مراکز فارسی است