Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد خیلی شدید با سرعت بیش از 100 کیلومتر برساعت از اواسط وقت پنجشنبه تا جمعه شب هفته جاری در زاهدان و سایر نقاط نیمه شمالی این استان پیش بینی می شود.

علی ملاشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به صدور اخطاریه جوی شماره 17 اظهار داشت: از اواسط وقت پنجشنبه تا جمعه شب در زاهدان و سایر نقاط نیمه شمالی سیستان و بلوچستان وزش باد خیلی شدید از سمت جنوب با سرعت 70 تا 90 و گاهی بیش از 100 کیلومتر برساعت پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نقاط مستعد بویژه محورهای مواصلاتی زاهدان - بم، زاهدان - زابل، زاهدان- نهبندان و ایرانشهر- بم توفان گرد و خاک سبب کاهش شدید دید و اختلال در ترددهای جاده ای، ریلی و هوایی خواهد شد.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در طول این مدت در نواحی جنوبی و سواحل استان افزایش غبار، وزش باد و گرد و خاک با شدت کمتر پیش بینی می شود.
وی تصریح کرد: جمعه و شنبه نیز در ارتفاعات مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان شرایط برای رگبارهای پراکنده وجود دارد.
ملاشاهی خاطر نشان کرد: همچنین از شنبه تا اواخر هفته آینده کاهش محسوس دمای هوا و یخبندان شبانه بویژه در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود.
9908**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي توفان گرد و خاك سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید

سیروس نادری زرنه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حداکثرسرعت باد ایستگاه‌های هواشناسی تا ساعت ۷/۳۰ صبح امروز کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

ارکواز ۸۰

آبدانان ۶۵

دهلران ۶۵

ایوان ۵۸

سرابله ۵۴

ایلام ۵۱

هلیلان ۴۴

مهران ۴۰

دره شهر ۴۹

بدره ۳۰

لومار ۲۲

کد خبر 6087181

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است