Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - محمد جواد آذري جهرمي وزير ارتباطات در پي عدم موفقيت پرتابگر ماهواره، پيامي را به وزير دفاع ارسال کرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمي ايرنا، متن پيام محمدجواد آذري جهرمي که در صفحه اينستاگرام خود منتشر کرده به شرح ذيل است:
برادرم امير حاتمي عزيز، وزير محترم دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح
سيمرغ ايراني، با شکوه و عظمت امروز غريد، `پيام` فضايي ما، شايد در ظاهر به سرانجام نرسيد، اما `سيمرغ` خود پيام اقتدار ملت ايران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوبه خودم از تلاشهاي مجاهدانه حضرتعالي و همکارانتان تشکر ميکنم. اطمينان دارم با تجربه امروز، فردا توانمندتريم.
بر اساس گزارش مرکز اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات در توييتر خود نوشت: بامداد امروز (سه شنبه) با وزرايICT دولت هاي 8ام تا 12ام به پايگاه فضايي امام خميني رفتيم. ماهواره‌بر با طي 2مرحله موفق، در مرحله3 به سرعت کافي نرسيد و `پيام`در مدار آرام نگرفت.
علمي ** 1836 **1440
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!

سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»

حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارشهای متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در حال ساخت و آماده پرتاب داریم